niedziela, 19 czerwca 2016

Zaraz wakacje czyli blogowy rozkład jazdy + LBA

Hej kochani
Jak widzicie po tytule posta jest to co będzzie w wakacje ? Ostatnio sporo myślałam o tym blogu i mojej '' karierze ''. Może powinnam nazwać to pracą ponieważ pisze ogólem ponad 5 lat. Dobra nie będę tym was zanudzać.  Pewnie sie zastanawiacie o co w tym poście chodzi. Do końca sama nie wiem. Jestem winna wam wyjaśnienia. A jakie ? Na przykład dlaczego nie ma w tym tygodniu rozdziału. Otórz miałam sporo nagłowie związane ze szkołą. Pamiętam i wiem że miał być raz w tygodniu rozdział. Nie wyszło. Po za tym jest spadek popularności V i blogów o tej tematyce a szczególnie falby/ naxi. W sumie mi wielka fala przeszła wraz z zakończeniem serialu. Więc sie wam nie dziwie ale pisze ten blog. Sądzę że to ostatnia historia na tym blogu i za kilka miesięcy się pożegnamy.  Moje przyjaciółki które poznałam dzięki temu blogowi też odstępują fioletową tematykę. Tylko ja jedyna na rzecz SoyLuny. Przynajmniej na razie. Wiem że to nie koniec mojej aktywności na blogerze jak nie których osób. Osobiście mam nadzieje że przez wakacje sie to zmieni.  Tak samo jak moja '' działalność '' Mam 3 blogi ; ten , o gastinie z soy luny o z oneshortami, który prowadze z Natką. Ten jak i OneShortowy zaniedbałam i zdaje sobie z tego sprawe. Zajełam się nowy projektem zamiast pogodzić wszystko. Jest mi głupio i sie postaram. Dlatego nawet w wakacje będzie rozdział jeden tygodniowo. Za zaniednanie tego tygodnia w tym miesiącu będą jeszcze dwa rozdziały.  Ostatnio.. i tu przejde do innej kwestii zakupiłam w końcu biografie Tini, Lodo i Cande oraz zamówiłam książkę do filmu Tini która mi przyjdzie za kilka dni. I tu pytanie czy po przeczytaniu ich mam zrobic recenzje tu czy coś w tym stylu. ? Odpowiedzi w komentarzach.  A prawie zapomniałam. Co do konkursu. Który ogłosiłam w listopadzie ubiegłego roku a termin przesówam i przesówam ze względu na NatalieVidal. Po za tym wciąż brakuje mi osób i może sie ktoś zgłosi jak przedłuż do końca lata. Tu jest o nim post --> Info o konkursie Prace mają być na temat przyszłości bohaterów V ale dziś pomyślałam żeby połączyć go z SoyLuną dlatego autorki mają serial do wyboru lecz temat ten sam '' przyszłość wybranej pary. Mam nadzieje że ktoś jeszcze sie skusi na konkurs a wtedy pozmieniam nagrody. Oczywiście mam już z 3 prace ale chciałabym by komkurs był inny i zawierał więcej uczestników. Termin umywa 31 sierpnia 2016roku do północy hehh.

A teraz dziękuje za dawno nadaną mi nominacje ;
 Pytania od Selli z  http://barsandmelodyblog.blogspot.com/ ( nawet nie wiedziałam że zna mojego bloga a może i czyta ? )

1.Jakie jest znaczenie twojego imienia ?
Luiza nie ma znaczenia to połączenie imion ludwika i elizy
2.Ulubiona pora roku?
lato
3.Ulubiony sport?
hokej ziemny
4.Opisz jakaś swoja szalona historie zżycia.
 Wolicie nie wieedzieć jaka jestem szalona xd
5.Ulubione zwierzę?
 psy
6.Do jakiego kraju wybrałabyś się na wycieczkę bądź przeprowadziłabyś się ?
Hiszpania
7.Ulubiona bajka z dzieciństwa ?
 teleubisie xdd
8.Co szalonego chciałbyś zrobić?
  zobaczymy jak pojade na wakacje xdd wtedy pomyśle 
9.Jaki jest twój ulubiony film?
  '' 3 metry nad niebem 2 ''
10.Grasz na jakimś instrumencie ?
  Nie
11. Podaj swoja ulubiona piosenkę
  Micheal Ronda '' Valentie '' , TINI '' sigo adelante'', '' si tu te was ''

Nominuje ;  Nuśkę, Nataliie Vidal, Marlene , Tulusia,  Kylie  DarsLovki

Pytania ; 
1. napisz 3 zdania o sobie 
2. Skąd pomysł na pisanie blogów ? Od dawna piszesz ? 
3. Co cie ciekawi w '' Violetta '' / Soy Luna '' ( w zalerzności od osoby która odpowiada
4. Ulubiona książka i dlaczego 
5. Ulubiona piosenka z serialu '' V '' / '' SL '' ( w zależnośxci od osoby )
6. Co chciałabyś robić w przyszłości ? 
7. Kto jest twoim idolem ?
8.  Umiesz troche hiszpański ? Co sądzisz o tym jezyku ?
9. Oglądasz jakiś serialowych youtuberów ( np Tini, Jorge, Cande, Rugg, Karol, Lionel, Augus )
10.  Kogo z obsady chciałabyś spotkać / bądz już spotkałaś 
11. Do jakiego kraju byś sie przeprowadziła ? 

No to tyle w tej notce. Dziękuje wam. Za kilka dni rozdział III. Mimo to wchodzcie tu i komentujcie czym mnie motywujecie <3

3 komentarze:

  1. Hej hej kotek ;*
    Mo chyba jako jedynej nie przeszła miłość do aktorów z V ♡
    To moi idole i chce żeby póki co tak zostało ♡
    Nie przejmuj się ją też mam tyle na głowie ze szkoda gadać ;-; a jutro wyjeżdżam na wakacje i pewnie nie zdążę nic napisać... no cuz może w wakacje będzie lepiej.
    Co do recenzji do twój wybór: ja juz wszystkie 3 książki przeczytałam a z filmu Tini będę miała dopiero po 4.07 :D a niestety na premierze filmu mnie nie będzie...
    Dziękuję kochanie za nominację i gratuluję!. Zasłużyłaś ;*
    Wiesz że jadę na wakacje tam gdzie jest Ruggelaria? XD Ale mniejsza i to xd
    Czekam na rozdział kochanie i zapraszam do mnie na prolog:
    http://hand-handwritten.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka kochanie ja tylko na chwilę ♡
    Chciałam tylko napisać ze tez bardzo za tobą tęsknię i podziękować za miłe słowa pod postami ♡
    Ja tez mam nadzieje ze po moim przyjeździe nadal będę miała tyle weny co teraz ;*
    Nawet sobie nie wyobrażasz jak bardzo chciałabym coś napisać ale o 23:00 wyjeżdżam z damy a nawet nie jestem spakowana ;-;
    Może jeszcze uda się coś wyskrobac ale bardzo wątpię...
    Trochę sobie poczekasz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Skarbku! ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene