sobota, 21 listopada 2015

Luśka przemawia czyli ogłoszenia *-*( wyniki ankiet, nowy blog , podziękowania i konkurs) AKTUALIZACJA

Hejka Czyteelniczki kochane ;*
Dziś post taaki informacyjno- podziękodawczy ( nwm czy jest takie słowo xd ) W tym tygodniu dużo się działo dlatego postanowiłam napisać takiego posta( któregoś tam z rzedu ) by was poinformować i oczywiście podziękować wam, że tu jesteście. No to zaczynamy ;)
Po pierwsze chcę się zająć kwestią popularności rozdziału 13... dzięki czemu poprawiły się ogólne statystyki bloga. Mówią, że numer 13 jest pechowy a w moim przypadku okazał się najlepszym numerem.


Ogólnie wyświetleń  jest już ponad 60 tysięcy a licze, że osiągne do 100. Takie moje nierealne marzenieRozdział 13 miał pomad 160 wyświetleń oraz 9 komentarzy. Niezapominając o opcji '' G+" w której otrzymał ich aż 5. Jeśli chodzi o rozdziały tej historii to jest rekord ! Za który dziękuje. Pragnę tu wymienić kilka blogerek, które ze mną są jak : Nuśka Ponte, NataliaVidal yo one dają mi najwięcej siły i motywacji za które ich kocham. Niezapominam także o innych blogerkach ;EwieNaxi  DomiNice, Diecesca-Naxi Opowiadania, JuliiJabłońskiej , JuliWólf oraz JukixVerdas i wielu inym, które dodawały pojedyncze nawet komy. GRACIAS !
Kolejną ważną dla mnie kwestią są ankiety, które pojawiły się w tym tygodniu na moim blogu. Dziękuje wam za wszystkie głosy.



Z powyższych screenów wynika, że :
po pierwsze w 2 pierwszych widać ankietę dotyczącą co mam pisać w rozdziałach. Osobiście uważam, że ta ankieta powinna być połączona z pierwszą, ponieważ dotyczy tego samego. W związku z jej wynikami postanowiłam
- napisze rozwiązanie tajemnicy rodziny Natali ( 17 rozdział)
- Fran powróci ( 15 rozdział ) co oznacza że Diecesci będzie więcej
- Jesli odkryjemy tajemnice rodzinną dowiemy sie co z PablAngie ( specialnie stworzonej dla Nuśki)
- W 15 zostanie dodana Matylda co sie wiążę z śledzeniem MAXIEGO PRZEZ nATALIE..
- Rozpad Naxi przez tą akcje będzie skótkował pobytem Natalii w szpitalu.

Na razie mam tylko tyle pomysłów... Musze zaznaczyć, że pisze około 7 OneShortów.. Skoro mówimy o OS'ach to narzuca nam się śrpdkowa ankieta z której wychodzi, że chcecie konkurs. A więc postanawiam go użądzić ( mimo, że w 2 takich startije i sie boje, że nic z tego nie wyjdzie jak ostatnio ) Po przemyśleniu wszystkiego. OGŁASZAM KONKURS NA ONESHORTA !!!!!!!!!!!!! z wybraną parą z Violetty bądź aktorów... To zaldeży od was... Uprzedzam, że żeby konkurs sie odbył musi się zgłosić minimum 3 prace !!

Aby móc wystartować w takim konkursie trzeba :
- wysyłacie prace  na nataliaponte@wp.pl
- Podać komentarz typu ; zgłaszam się + email z którego wyślecie mi prace.
- Tematem pracy ma być : '' Violetta Future '' czyli w przypadku par serialowych przyszłość po zakończeniu sezu 3 a w przypadku par '' realnych '' ich teraźniejszością w sumie czyli jak postrzegacie ich kariery solowe.
Albo na przykład by dzieci par chodziły ze sobą tworząc nowe pokolenie ( np. syn diecesci z córką naxi) W sumie bardzo bym chciała by ktoś o tym napisał. W sumie nie widziałam takiego ONeShorta nigdzie nie było
- można kilka par
- jakby mógł przy zgłoszeniu napisać o jakiej parze / parach lub jesli ktoś postanowi o tym napisać o tym moim pomyśle niech też dopisze to

Nagrody ;
1- miejsce -Promowanie bloga przez miesiąc + 20 komentarzy + kolarz z wybraną parą
2 miejsce- Promowanie bloga przez miesiąc + 10 komentarzy + kolarz z wybraną parą
3 miejsce- Promowanie bloga przez miesiąc + 5 komentarzy + kolarz z wybraną parą
Przewidywanie więcej miejsc .. Jeśli tak będzie to poprostu : promowanie bloga 2 tygodnie, po 3 komentarze

Wiem, że nagrody są takie sobie ale jak to napisała Diecesca-Naxi Opowiadania '' nie liczą sie nagrody tylko satysfakcja z zajetego miejsca '' czy coś takiego

Zgłoszenia przyjmuje do 1 grudnia 2015( mogę też pozwolić do końca tego roku )
Termin oddawania prac : 29 lutego .2016
Mam czas do 6 marca na ogłoszenie wyników
Wychodzi, że macie aż 3 miesiące na napisanie prac dzięki czemu myślę, że zgłosi siete minimum 3 osoby


Kolejnym punktem tego posta jest chęć zaproszenia was na mój nowy blog, którego od wczoraj jestem administratorką dzięki Nuśce Ponte, której bardzo dziękuje za wszystko
http://oneshortynazamowienie.blogspot.com/

Ten jakże długi post dobiegł końca za wszystko serdecznie dziękuje i czekam na zgłoszenia na konkurs i zamówienia na blogu. Mam nadzieję, że Nuśka oraz Ola sie zgłoszą ;)

13 komentarzy:

  1. Ojejku... Takie długie 0_0
    Ale przeczytałam!
    No to na początek oczywiście że zgłaszam się do konkursu :D
    Na jakiego e-maila wysyłać pracę? XD
    Bo nie podałaś chyba że jestem ślepa :(
    Na pewno dobijesz 100000 wyświetleń :*
    Gratuluję sukcesów <3
    Nie dziw się aż tak bo masz talent i dziękuję za wspomnienie o mnie XD
    :**** Pozdrawiam buziaczki <3
    Aha i ps: Jak chcesz mogę wykorzystać twój pomysł skoro tak go jesteś ciekawa :) Szczerze to sama jestem ciekawa jak wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie nie podalam za co przepraszam ,,,,... Emwil to nataliaponte@wp.pl

      Usuń
  2. Taki długi O_O
    Ale takie lubię !
    Nie wiem czy się zgłoszę bo chyba najpierw napiszę ,a potem się zgłoszę :) A na razie powodzenia wszystkim którzy się zgłosili :)
    Życzę Ci dobicia do 100 000 k :*
    Nie dziw się bo masz talent jak mało kto :*****
    Dzięki za wspomnienie o mnie ;*
    Życzę dalszych sukcesów :**
    J.V.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i zazdroszczę.
    Ja mam max. 3-5 wyświetleń dziennie mimo, że się staram. Widocznie nie pisze zbyt interesująco.
    Szczerze gratuluję bo zasłużyłaś. Masz bardzo oryginalnego bloga i ciekawe pomysły.
    Udziału nie wezmę bo się najzwyczajniej nie nadaje.
    Przepraszam, że praktycznie wogule nie komentowałam ale niestety pomału przestaję się interesować fioletowa tematyką.
    Jeszcze raz gratuluję i życzę dalszych sukcesów :-)
    Pozdrawiam serdecznie,
    wiecznie (nie)zadowolona Ayuno-San

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście kochania zgłaszam się do konkursu.
    To chcesz abym to ja o dzieciach naxi i diecesci napisała??
    Gratuluję wyświetleń. Ja mam dopiero 4300 xdd ;))
    Dobijemy do 100 000!!!
    Już się nie mogę doczekać Diecesci!
    Znowu mi rozwalisz naxi?
    Oj to ci nie ujdzie na sucho...
    U mnie będzie Feliaty....
    Dziękuję że o mnie wspomniałaś.
    Nie musisz mi dziękować za nic!
    A to że jesteś administratorką na naszym blogu to też twoja zasługa!
    No, bo przecież gdyby nie ty to i mnie by nie było ;*
    To ja ci dziękuję ze chcesz go ze mną prowadzić!
    Nadal w to nie wieże...
    Martwię się że to się okaże tylko pięknym snem..
    Kocham cię mocno współpracowniczko (jak to pięknie brzmi).
    Czekam na nowy rozdział ;**
    Nuśka x.x

    OdpowiedzUsuń
  5. Post wyszedl super i tak to bulo cos w stylu ze liczy sie satysfakcja. Chcialabym wziac udzial w konkursie ale juz biore udzial u Natali Vidal o nwm czy sie wyrobie jeszcze sie zastanowie i w nastepnym tygodniu dam Ci znac ok ?

    LOVCIAM NAXI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nie zdążysz do końca lutego ? Olka ma do 15 stycznia...Skoro pisze już tu to twój OS zamawiany wiem kiedy bedzie .. zapytaj na tamtym blogu .. Dziękuje za kom

      Usuń
    2. na sto pro biore udzial moj email to

      marcys16.05.2001@gmail.com

      LOVCIAM NAXI

      Usuń
  6. Twoje opowiadania są super!
    Nie wiem czy mnie pamiętasz ;/
    Ale... Postanowiłam wrócić :D
    I będę się starać, aby jak najdłużej przetrwać!
    Znasz zmierzch?
    Mam połączenie i zmierchu i naszej parki naxi :D
    say-i-love-you-naxi.blogspot.com/
    Czekam na ciebie.
    To dzięki tobie postanowiłam wrócić.
    Czekam na rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No dobra...
    zgłaszam się do konkursu ;)
    karolcia0846@interia.pl
    mój email

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm...
    Takie małe pytanie.
    Masz serce ze stali?
    Bo mam pomysł na horror :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    angelikabl10@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene