poniedziałek, 1 sierpnia 2016

NuevaHistoria Naxi'' Anioł '' Rozdział 1






Natalia Hermendez - siedemnastoletnia hiszpanka córka znanego choreografa, który uczy w szkole razem z jej bratem Diego. Matka zmarła przy porodzie. Jest dość ptskatna i wulgarna pomiata innymi. Po prostu nikomu nie ufa po tym jak chodziła chłopakiem który chciał tylko jednego i to bez jej woli. Zatroskany brat sprowadza ją do Buenos Aries gdzie ciągle wytyka kuzynowi swojej szfagierki to co najgorsze. Czy jej stosunek sie zmieni?




Maximiliano Ponte - dwudziestoletni kuzyn Francesci, która jest żoną Diego. Często odwiedza i pomaga jej w restauracji jej brata. Jest miłym i przystojnym meżczyzną lecz nie znalazł jezcze tej jedynej. Gdy poznaje Natalie i jej historie chce jej pomóc niestety ta ze strachu go odpycha .. Czy podda sie ? Czy ochroni ukochaną przed jej przeszłością, która wciąż na nią czyha .. ?





--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hejka.Czytający ten blog. Pewniesie pytacie co mi znów odbiło ( pfff i tak nikt tego nie przeczyta) To miał być OneShort a wyszła krótka tak zwana Mini historia naxi na 11 rozdziałów co 3 dni A więc przec cały sierpień ona będzie. Cieszycie sie ?  Sama nie wiem c przewidywać i czy będą jakiekolwiek komentarze. Czemu jestem tak negatywnie nastawiona ? Przez pewną anonimkę na blogu o SoyLunie,,,  No cóż może mnie tu nie shejtujecie a ta historia podniesue statystyki bloga przez co czybciej osiągne  100 tysięcy wyświetleń i dam wamspokój. To chyba na tyle więc PaPatki
Ninuś


7 komentarzy:

  1. fajnie sie zaczyna i chce wiedziec jak ta historia sie dalej potoczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Super początek :)
    Czekam na rozwinięcie akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto cię hejtuje :o
    Daj mi namiar ja jej dopieke !

    A co do historii , ta radość gdy wchodzę i widzę ha ha Do tego Diego i Fran razem jej !
    Dobra czekam i po cichu liczę , że rozdział będzie częściej niż co 3 dni no i będzie ich więcej niż 11. Może w magiczny sposób wpadniesz na coś więcej.

    Czekam buziaki i dużoooooooooo weny ♥

    Naxi i Diecesca górą jej !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nino.
    Zapowiada się ciekawie.
    Co do hejtera anonimowego mogę Cię zapewnić, że to nie ja.
    Wiesz jak ja Cie bardzo podziwiam i kocham.
    UHUHUHU.
    Zaraz będą jakieś domysły.
    Czytać będę tylko musisz mi przypominać.
    Przyznam, że mam 20 blogów do czytania.
    A jeszcze pisanie u siebie.
    U mnie chyba do końca wakacji nic się nie pojawi, gdyż mam blokadę.
    Jadę na wakacje i tam będę pisać.
    Mam nadzieje, że o mnie nie zapomnisz.
    Kocham.
    Mocno.
    Przesyłam całusy.
    Na razie, mała.


    Księżniczka Blairka

    OdpowiedzUsuń
  5. Wrócę kochanie ;* ( i nie przejmuj mi sie żadnym anonimem!. Zreszta jak wrócę to napisze ci co o tym sądzę xd )
    Mogłabyś mi w odpowiedzi napisać linki do twoich blogów o SL? :* ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracam ;*
    Mmm nowa krótka historia... Zapowiada sie cudnie!.
    Jestem dumna z ciebie misiek
    I podziwiam cię za to ze dajesz radę utrzymać wszystkie blogi *.*
    Zabieram sie za drugi rozdział i idę pisać swoj
    Ps. Nie przejmuj sie tym cholernym anonimem!.
    Komuś sie nudzi i tyle. Pamiętaj ze przedewszystkim piszesz dla siebie ;*

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene