czwartek, 21 lipca 2016

Z ostatniej chwili.. trudna decyzja.. ale czy trafna ?

Witam.. znowu ? tak znowu po dniu aż. Rekord nie ? Wiem teraz co powinnam zrobić... dotyczy to nie bloga.. nie martwcie sie bo go nie usunę tylko historii którą próbowałam tu stworzyć i po dwóch miesiącach co jest rekordem postanowiłam iż jej nie dokończe bo nie wiem jak i mi się to nawet nie opłaca skoro nie włorzę w to całego serca prawda? Bo tak powinno się pisać.. Decyzją jest ... zakończenie tej histori( niestety po 4 rozdziałach za co przepraszam ) ( wiem że mnie zabijecie ale ja nie potrafie nie umiem. Nie powiem wam dlaczego gdyż sama tego nie wiem.. Może za dużo par i pomieszałam wątki i w ogóle nic mi sie nie kleji do kupy jak być powinno.  Jednak chce dojść do tych 1000 tysięcy dlatego... nie usune bloga po prostu przełorze go na moje drugie konto na blogerze( Leonetta para Siempre ) i dopisze z czasem zawieszenie/ zakończenie lecz będzie on w tej witrynie jaką jest bloger istniał. Może na starość sobie poczytam te dyrdymały co tu pisałam. Wiem jednak że dokończe projekty typu OneShorty i tu je opublikuje(  od następnego miesiąca) a kilka ich jest głównie naxi raz  diecesca i falba... Nie wiem jeszcze co ze współpraccą z Natalią to to dowiem się w sierpniu..
Oczywiście będę czytać i komentować wasze blogi ! Mam też nadzieję że nie jesteście źli i nie macie mi zazłe że moja wena na tą historie zniknęła. Możecie mnie obwiniać. A nie mam ani pomysłu ani chęci by tworzyć kolejną skoro czyta to z kilka osób. Tak samo mialam już jak zakończyła sie seriaa Tajemnice domu Anubisa gdzie podczas emisjii pisałam opowiadania zaczęłam dzięki temu serialowi ale potem przestał mnie nawet interesowac bo pojawiła sie Violetta, której nigdy nie zapomnę. Tak jak teraz SoyLuna ale już po niej będę za stara by pisac opowiadania. Stworzyłam tu 3 historie o naxi i wiele oneshortów i nigdy niezapomne tego bloga który prowadze trzeci rok. A po za tym falba nie istnieje( musieli się przyznac po tylu latach?!) i zmarnować mi dzieciństwo? Wiem że pisze to chaotycznie i zabieram wam czas na swoje głupie przemyślenia..

Pamiętajcie że zawsze was będę kochać !

MaraClarke -> Natalia Ponte -> Nina Peridia

PS: do zobaczenia w komentarzach na waszych blogach i tu w następnym miesiącu z OSem o Naxi

3 komentarze:

  1. Czy zabije tak :D
    No cóż została mi tylko czytac twoje wcześniejsze historie. Do zobaczenia i zawsze możesz wrócić , nie jest na to za późno. A wiek ? Prosze cie za pół roku mam 18 lat a pisze o Diecesce haha
    Odwaliłaś kawał dobrej roboty i mimo decyzji i tak będę cię nękać być wróciła hihi Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej kochanie
    Po pierwsze to dziękuje ci za komentarz i to tak długi. Cieszę sie ze mnie rozumiesz i miło ze nowy blog choć trochę Ci sie podoba, mam nadzieje ze kolejne rozdziały rownież przypadną ci do gustu. Co to rozdziału 2 to dziś wieczorem będę go kończyła.
    Jako ze mamy podobną sytuacje nie mam ci niczego za złe kochanie i doskonale cię rozumiem.
    Dobrze ze dokończyłas naszego Os'a. Doceniam ze miałaś do tego cierpliwość :D
    Pamiętaj ze ja zawsze z tobą będę, wiem ze trochę zawaliłam z komami na Twoich blogach ale obiecuje sie poprawić ^^.
    Jak byś chciała o czymś ze mną pogadać napisz na ig, snapie czy w komie gdzie kolwiek byś chciała :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dodałam :*

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene