sobota, 4 czerwca 2016

Capiluto I

* Alba *
Nowy etap. Nowa ja. Wszystko od nowa rozpoczynam dziś. O tak !  
Nazywam się Alba Rico Navarro i mam 23 lata. 
Mam dwuletnią córeczke Natalie. Ojca jej nie chce znać. W sumie on nas też 
Naszczęście mam kochającą rodzinę która mi pomaga. 
Mój młodszy brat Ramon zastępuje małej ojca. 
Niczego innego nie pragnę ytylko jej szczęścia. 
Z miłością nie chcę mieć nic docyzynienia. Wystarczy mi Natka. 
Zawsze chciałam być aktorką. Cóź ciąża pokżyżowała mi plany ale teraz
gdy mała jest już w miare duża postanowiłam spróbować.
Dlatego wraz z Ramonem przeprowadzamy sie do BA. 
Ptzyznam to spontaniczna decyzja ale warta ! 
Właśnie jestem na lotnisku .

- Alba trzymaj małą podprowadze walizki
- Dzięki Ramon. Jesteś kochany - daje mu walizki
- W końcu jesteś moją siostrą 
- Starszą pamiętaj - wybucham śmiechem

Mój brat podprowadza walizki pod samolot gdzie zaraz trafią na taśmę
Trzymam Natkę na rękach czekając aż odlecimy. 
Czy będę tęsknić za Eldą ? Tak ale nie za Madrytem gdzie spotkałam 
Diego. To największy błąd w moim życiu. Ale są plusy 
Dzięki niemu mam córkę.  Może jednak kiedyś zechce 
być jej ojcem. Byłam młoda i głupia. On był młodszy
nie dziwie sie mu że nas zostawił.

- Siostro zaraz wylatujemy - informuje mnie 
Dobrze. W końcu - mówie po czym idę za bratem.
- Będziesz tęsknić 
- Tak
- Diego ?
- Nigdy w życiu  ! 
- To dupek su***syn ! - zaklął
- Zamknięty etap
- Na pewno ?
- Jasne. Od dziś zaczynamy nowe życie 
- Mam nadzieję że będziesz szczęśliwa. 
- Ja też Ram. Ja też - wzdycham

Wsiadamy do samolotu zajmując miejsca w połowie aby małej dobrze sie leciało.
Siadam po środku między mną a Ramonem. Zostało 
jeszcze wolne miejsce. Patrze na zegarek. Mamy pół godziny.

- Mała usnęła - zauważam
- To dobrze prawda ? - pyta zakładając słuchawki
- Chciałabym dla nieej lepszego życia 
- Co ty gadasz Al. Mała ma szczęście że ma taką 
mame jak ty
- Dobrze że to dziewczynka 
- Dlaczego ? 
- Bo syn potrzebowałby ojca 
- Wciąż wracasz do tematu tego dupka?
- Ma prawo do niej. To jej ojciec
- Ale on nie chce nim być ! Mówiłem Ci że 
związek z Diego nie jet dobry 
- Tak wiem. Popełniłam błąd ale nie żałuje mam dzięki
niemu Natke - uśmiecham sie do córeczki.
- Mam nadzieje że znajdziesz tu chłopaka i to takiego który będzie dla ciebie dobry
zasługujesz na to mała - całuje mój policzek
- Ej nie jestem mała. Jestem starsza 5 lat 

Beszta mnie obrażoną miną. Cały Ramon. Chce być moim starszym bratem.
 Bardzo go za to kocham. Jest najlepszy. Ale ma racje potrzebuje faceta ale nie będę
 go szukać wole poczekać aż sam sie zjawi.
Sama szukałam i chciałam no i mam. Zawód miłosny

- Em przepraszam wolne tu ? - pyta z włoskim akcentem dziewczyna
- Tak - uśmiecham się zabierając rzeczy z fotela 
- Dxiękuje- odwzajemnia gest. 
- Jestem Alba to mój brat Ramon i córeczka Natka - wskazuje
Hej jestem Lodovica Comello. Ale mów mi Lodo 
- Dobrze.- śmieje się 
-A gdzie lecisz ? - wtrąca mój brat 
- Do Buenos Aires do kuzyna
- My też - mówi z entuzjastem Ramon
- Super - odpowiada Lodo
em.. masz chłopaka ? - pyta mój głupi brat
- Ramon ! - beszyam go
- No co ? 
- Spokojnie. Nie nie mam wole rozwijać kariere no i jestem dla ciebbie za stara 
- A ile masz lat
- Mam 22 lata - uśmiecha sie 
- Nie no !  - udaje obraźonego jak małe dziecko.


* Lodo * 
Lot minął szybko. W dobrym towarzystwie Alby. Mimo 5 godzin lotu 
zaprzyjaźniłyśmmy się. Okazało sie że wiele nas łączy. Hiszpanka tak jak ja 
chce zostać aktorką. Ma ładny głos ale nie chce być solistką a szkoda. A
jej córeczka przesłodka. Nie chce jednak mówić mi o ojcu małej.
Ale za to zaprzyjaźniłyśmy się. Cięsze się z tego.

- Gdzie będziecie mieszkać ? - pytam gdy jesteśmy już na lotnisku
- Hoel - odpowiada Ramon
- Na ile tu jesteście ? 
- Nie wiemy. Zależy czy znajdziemy prace i opiekunke dla Natki.
A ty ? 
- U przyjaciółki. - odpowiadam
- Byłaś tu ? - pyta hiszpan
- Tak. Mam tu rodzine dalszą 
- To fantastycznie - mówi podekscytiowana Alba
- Przedstawie cie komu trzeba - mówie tajemniczo

CChwyciłam dłoń Alby i poszłyśmy w jedno miejsce. Do baru w którym
pracuje mój kuzyn z kuzynką no i mogę tam zobaczyć Cande. Tak bardzo się 
za nią stęskniłam. Chcę też by Alba i jej brat sie tu odnaleźli. 
Bardzo ich lubię i szkoda mi troche Alby.. samotnej matki

- Czześć jest Cande ? - pytam wchodząc do baru pytam kelnerke a moi nowi znajomi są za mną
- Nie ale pani kuzyn z siostrą mają zmiane - uśmiecha sie Lola 
- Dzięki ale mów mi lodo 
- Oczywiście 
- Co my tu robimy ? - pyta nieśmiało Alba
- Będziemy jeśc ? Umieram z głodu - wtrąca jej brat.
- Tak tak - kiwam idąc dalej. Zauważam Lucie 
- Luśka ! - wpadamy sobie w uściski
- Co tu robisz ? Tęskniłam
- Ja też Lu ja też - kiwam.
- kto to ? - wskazuje brata Alby. Coś sie kroi 
- O przedstawie się Ramon Rico Navarro - całuje jej dłoń a Lu sie rumieni
Ej ej to moja siostra zza jej pleców wyskakuje Facu
- Spoko stary nie rob zachodu - prosze kuzyna a ten gapi sie na Albe. 
- To brat Alby - upominam 
- Przepraszam Ramon - widać że to podziałało na Facu
- Jestem Facu a ty ? - pyta hiszpanki
- Alba - kolejna sie rrumieni. Ja to swatką zostane na bank. 

Chichocze zostawiając ich samych. Oj czuje że coś sie stanie. Fajnie by było nawet 
gdyby Facu był z Abą a Ramon z Lucią.  Zamówiliśmy i usiedliśmy przy stole
Bacznie obserwowałam wszystko. Mam nadzieje że Facu sie Alba spodoba.
Wiem jest homosexualistą ale fajniej by było widzieć go z dziewczyną 
niź Facetem. A ramon jest w wieku Luci


*Facu *
Minęło już kilka godzin a ja jeste zauroczony nowo poznaną dziewczyną !
Facu ogarnij ! Jesteś BI ona nie zrozumie. Za to może zostaniemy przyjaciółmi
bardzo bym chciał. Tyle nas łączy muzyka i aktorstwo no i taniec. Do
tego taka śliczna. I sama ! Tylko dlaczego ? Ma dziecko.
Co z jego ojcem. Jak mógł ich zostawić. Pie***ony idiota.
Alba jest taka śliczna i mądra. A do tego jej nieśmiały uśmiech.
Dla niej mógłbym zostać hetero. Wgapiam się w nią a ona posyła wszystkim
słodki uśmieszek.

- To my się będziemy zbierać do hotelu - odurza mnie jej głosik
- Jak to hotel ? - pytam smutno. Nie pozwole by tam spali.
- Facu normalnie nie mamy tu domu - dodaje jej brat a Alba
przygotowuje Natke do wyjścia
- Czejajcie - wstaje podchodząc do hiszpanki
- O co chodzi ?
- Nie pozwole byście spali w hotelu
- Co MASZ NA MYŚLI ? - PYTA rAMON
- Zapraszam was do siebie zamieszkacie u mnie oczywiście
jak sie zgodzisz. To żaden problem
- Facu nas jest troje - mówi mój '' aniołek ''
- Nie przeszkadza mi. Mam duży dom. Prawda sis ? - kiwa głową
- No dobrze - odpowiada nieśmiało

Jest !! Zgodzili się. Jak fajnie. Dzięki Bogu. Teraz już wiem że musze zerwać z Rodrigo.
Po za tym nie mogę się śpieszysz bo wyjedzie do Giszpanii. A najgorzej jeśli mnie nie lubi.
W domu Lucia pokazała im sypialnie w których ich umieściłem.
Nagle przyszedł mi SMS

 11,05.2012  od Rodriggo ;*
Kotek ! Tęsknie. Mogę wpaść ? 
22;25

11.05.2012 od Facu 
Przepraszam. Dziś nie dam rady. 
22;55

11.05.2012 od Rodriggo;*
Coś sie stało ? Unikasz mnie ? ;/

Nie chciałem dalej pisać. Nie dziś. Nie mam nastroju jestem zmęczony.
Zadzwonie do niego jutro. Dopije tylko sok i pójde do łóżeczka. 
Nawet bez prysznica. 

- Co taki smutny ? - pyta mnie siostra. 
- Aż tak widać ? 
- Nie ale ja jestem twoją siostrą.
- Tak wiem. O co chodzi ?
- Podoba ci sie alba ?
- Luśka błagam nie dziś. Ja mam chłopaka
- Wiem. Ale jesteś BI.Chciałabym abyś zakochał sie w dziewczynie
- Nie lubisz Rodrigo ? 
- Lubie tyko to gej a ty jesteś BI
- I co z tego ? 
Alba jest fajna 
- A Ramon też ? - pytam podśmiewując sie 
- Przestań ! - widze u niej rumieńce 

Dzięki temu dała spokój. Mogłem pójść do siebie. całą noc rozmyślałem o dziśiejszym
dniu. I poznaniu Alby. Może nakłonie ją na przesłuchania/
Zgłosiłem sie może mi potowarzyszy i sie odwarzy spróbować.
Gralibyśmy razem w serialu lub filmie. To moje marzenie.
------------------------------------------------------------------------
Hejka ;* Przedstawwiam wam 1  rozdział nowej historii
Zaskoczeni fabułą ? Z początku kilka miesięcy temu myślałam by bylł to OneShort 
dla Natalii Vidal o Falbie a jednak wyszła z tego kolejna hisstoria.  Kilka dni 
temu zmieniłam  wygląd stworzyłam sama nagłówek i dodałam zakładki.
Era V chyba dla mnie sie skończyła dlatego pisze o aktorach . Jestem coś winna 
dwóm latom na tym blogu i wam drodzy czytelnicy. Jednak to SL jest dla mnie 
tak ważne lub jednak troszeczkę mniej niź Violetta. 
Dlatego mam nowego bloga. To już trzy jakoś sobie godze między nimi
ale sama nie wiem czy ktoś jeszcze będzie czytał tego bloga.  Kiedyś 
za wszelką cenę chciałam by był popularny a teraz ? wystarczy 
że kilka osób to czyta tak jak w maju 2014 na samym 
pozątku. Zaczynam nową erę. Będziecie mi towarzyszyć ?

5 komentarzy:

  1. twoj nowy pierwszy rozdział jest cudny a alba sie spodobala facudowi może bedą razem fajnie by było jak mu się zrobiło smutno że będą mieszkać w hotelu i może zaprosił ich do siebie ze względu na albe jestem ciekawa co na to zaraguje ramon i może wtedy zerwą ze sobą żeby facu mógł być z alba za ciekawiła mnie ta opowieść i chce wiedzieć jak się ona skończy i będę czytać twoje opowiadania

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba kotek ;*
    Powiem Ci ze mam tak samo - zaczęłam pisać os'a na podstawie HP a teraz jestem bliska założeniu bloga ( ale nadal nie mogę się zdecydować fabuła na podstawie HP czy coś innego ) ale nie ważne... ( wiesz żadko piszemy do musze ci się chociaż w komach wyrzalic xd
    Bardzo zaciekawiła mnie fabuła
    Można zrobić z tego wiele ciekawych wątków..
    Jestem ciekawa co tam nam wymyślisz...
    Czekam na next kochanie ;*
    Życzę dużo dużo weny ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna historia ! A do tego taka dluga ! Dajnie ze piszesz nie tylko o falbie ale takze o innych parach
    Natka jest slodziudka
    A o Diego szkoda gadać....
    Jak on mógł zostawić córkę i dziewczynę ?
    Oj Diego..
    Oby dacu jej pomógł !

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene