piątek, 20 maja 2016

Luśka szaleje ;D Nowy blog

Co wam mówi ten tytuł ? Pomyślicie że oszalałam i ześfiziowałam. Tak to prawda na punkcie SoyLuny. 
Nie wiem czemu nie którzy nie chcą go oglądać z powodu '' parodii po Violetcie '' 
To głupota moim zdaniem. Już po odłuchaniu płyty byłam zachwycona nowymi piosenkami 
w szczególności Valente i Alas no i Michealem Rondą czyli Simonem.
 Występują tu też przecież serialowi Fede, Gregorio, Pablo, Marotti czy Rafa Palmer 
Jednak po obejrzeniu pierwszych odcinków i szybkim oglądaniu w orginale 
polubiłam Nine i Gastona czylli Gastine czyli '' Nowe Naxi '' Chociaż aktorów 
poruwnują do Diego i Fran. Tylko dla mnie to Nowe Naxi


dlatego postanowiłam załorzyć nowego bloga z opowiadaniami o tej parze.
 Mam nadzieje że będziecie czytać nowy blog. Bardzo na was licze i obiecuje 
nie zaniedbywać pozostałych. Chciałabym aby był popularny ale 
bardziej chodzi mi o pasje z ktorą tworze te '' dzieła '' Tu będzie nowa seria Falby. 
Cóż miałam dodać postacie z SL tu ale stwierdziłam że nowy
blog będzie lepszy. Nie będe tyle moncić. Tu go znajdziecie; 
Zapraszam serdecznie. W tym tgodniu pojawi się nowy rozdział ;)   
Oficialnie otwieram nowy etap w mojej karierze blogerskiej.
Do zobaczenia Lusia

1 komentarz:

  1. Nawet nie mam pojęcia jak się ucieszyłam gdy zobaczyłam ten post ♡♡
    Czyli nie tylko ja uważam że Nina i Gaston to takie nowe naxi ♡♡ i widzę że nie tylko ja ich pokochałam ♡♡. Znowu mamy coś ze sobą wspólnego ♡♡
    Miałam tylko nadzieje ze to mi się uda założyć pierwszej o nich bloga ale jak widać wyprzedziłaś mnie. Ja miałam zamiar to zrobić dopiero gdy serial się trochę rozkręci.
    Soy Luna jest na prawdę świetnym serialem ale do Violetty nie ma porównania szczególnie jeśli chodzi o głos i wygląd bohaterów ( w szczególności dziewczyn xd )
    Na pewno będę czytała bloga ♡

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene