niedziela, 1 maja 2016

2 rocznica bloga ;***** + LBA

Witam was w notce typu info a ja raczej chcę nazwać ją notką od serca. Jak można wyczytać bądz wywniokować z tytułu bloga lub sięgnoąć do archiwum data 1 maja jest szczególnym sniuem w mojej '' karierze blogowej bowiem dokładnie 1 maja 2014 roku załorzyłam ten blog o naxi. Mimo to w tym roku 15 czerwca 2012 roku sołąńczyłam do wielkiej rodziny jaką jest blogspot. Miałam 13 lat i byłam wielką fanką '' Tajemnic domu Anubisa a w tym serialu pary jaką była Jara ( Jerome i Mara ) Dzięki TDA( skrót) zaczełam pisać publicznie, ponieważ pierwsze opowiadania zaczełam pisać w 4 klasie na muzyce. Minęłoi 4 lata prawie a ja wciąż pisze i nie zamierzam przestawać.  Mimo że TDA zakończyło sie potem powstała era Violetty która teraz lub w mniejszym stopniu funkcjonuje nadal a może Soy Luna zmieni moje życie ? Będę oglądać serialale to nie to samo co Violetta, która zostanie w moim sercu na zawsze ! Jak i wielu fanów. Przecież teraz aktorzy rozwijają swoje solowe kariery dzięki fenomenowi jakim jest serial. Tini Jorge , Lodo Cande czy Ruggo lub Samu nadal idą w strone muzyki a Alba Facu , Mechi czy Diego też mają wiele na głowie a my pozostaniemy ich fnami chodzby nie wiadomo co.. Tak jak i ten blog będę prowadzić nadal. To dzięki NataliVidal go załorzyłam będąc zachwycona jej blogiem o naxi... kto by nie pamiętał Cami z siekierą ? I to jeszcze w przeróbce na zdjęciu Cande ? Ola bezcenne ! Przez pierwsze miesiące wspierały mnie także inne blogerki jak ; Serdulka, Maxita Ponte czy Marka Lambre .. To dla nich pisałam ! Po zakończeniu V nie opuściła mnie wierna Ola a dołączyła Dominika i oczywiście Nuśka !!!!!!!!!!!!!! Pragne dobic 100 tysiaków odwiedzin a do tego potrzeba 16 tysiecy.. , postów napisała wraz z tym 114 a 8 mam w roboczych, oraz 814 komentarzy za co dziękuje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dla nich podjełam decyzje o nowej serii o falbie i inych bohaterach którzy nie występują w Violetcie. POostanowiłam z okazji tego świeta zdradzić wam kilka szczegółów. Nie dość że będzie falba to takze Rugielaria Dielari czy Tomovica ale także nowi bohaterowie których znacie.. A może i nie ?? Oczywiście seria będzie kilku fabułowa i nie chodzi mi tu o pary, których będzie 7 le także stworze serial na potrzeby opowiadań. Nie wiem czy mnie zrozumiecie a może.. Kilka osób  z powyzej wmienionych będzie grało w serialu więc przeczytamy o naxi fedemile czy marcesce i semi... . Mam nadzieje że wam sie spodoba bo startuje z nowym projektem od czerwca pełna zapału i energi ! A teraz przejde do LBA za które dziękuje Nuśce ! Nie będę nominować osób a nawet jakby to wróciło by to do Natalii, Oli i Dominiki. Nie zapomnę iź otrzymałam drugą nominacje od Selli

LBA

Pytania od Nuśki 
 1. Kto był twoim pierwszym idolem\idolką\idolami?
Miley Cyrus jako Hanna Montana
2. Ile lat miałaś\eś kiedy pierwszy raz się zakochałaś\eś?
  6 lat
3. Top 3 ulubionych piosenek?
 Jorge Blanci '' light youre heart '' , TINI '' Siempre Brillas Confia en mi ''
4. Jakie jest twój ulubiony deser?
     ciasto '' krówka ''
5. Masz ulubioną zabawkę z dzieciństwa?
    misiek Maxiu ( nadal z nim śpie )
6. Co sądzisz na temat disco polo? 
   Nie słucham chyba że na dyskotece w szkole ;D lub Facu i te jego No te creo mas ;D
7. Kiedy założyłeś bloga? Dlaczego właśnie wtedy? 
    tego ? to 1 maj 2014 a ogólnie pierwszy blog załorzyłam pod koniec 6 klasy
8. Zdarzały ci się kiedykolwiek hejty? 
     Tak....
9. Jak chciałabyś\chciałbyś mieć na imię? 
    Natalia
10. Podoba ci się twoje prawdziwe imię?
     I tak mi się podoba ponieważ jest '' egzotyczne '' i jedyna w moim mieście takie mam
11. Dlaczego blog o takiej tematyce, a nie innej?
  Uwielbiam Naxi. Ale jak już mówiłam przerzucam sie na realne pary. Dlaczego opowiadania ? Bo uwielbiam je pisać, ponieważ czuje się doceniana..   

Na tym końce swoją notke pozdrawiając Nuśkę, która mi przypomniała o rocznicy i zapraszam ją do roboczych gdyż jej odpisałam ;)

2 komentarze:

  1. Chce ci powiedzieć, że strasznie cię kocham!
    Cieszę się, że mi odpowiedziałaś na LBA.
    Taaa era Hannyh Montana... Pamiętam!
    Ej tylko nie mercesca... Osobno kocham, ale...
    Razem to nienawidzę! ;((
    Wyrobisz się do końca 10 lipca wiesz z czym?
    Odpisz na naszym wspólnym koteł ;**
    Czekam na next i zapraszam do siebie!
    Aa i po raz 3 gratuluję tych 2 latek tutaj <33
    Nuśka x.x

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile to już minęło *-*
    Zawsze byłam i zawsze będę pamiętaj!. ;*
    Już nie mogę doczekać się nowej serii *-*
    Czekam na next skarbie ;**
    Kocham ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene