niedziela, 26 lipca 2015

LBA ;**x2 !!!!!!!!!!!!!!

Hej Miiśki Wiem nie dałam drugiego rozdziału z braku czasu .. Mimo że pisze już 4 w roboczych nie dam rady no i jeszcze 2 oneshorty ... Za dużo ale dam 2 w następną sobote ;D Czytając komy widze że jestem nominowana do LBA przez dwie stałe czytelniczki i mam tu na myśli '' Natalie Vidal '' oraz '' Diecesca Opowiadania ''

Pytania od NataliiVidal

1. Czytasz mojego bloga? Jeśli tak co o nim myślisz? 
Czytam kochana od  początku a historie naxi u ciebie są wspaniałe.
2. Twoja ulubioną książka?
 seria Darów Anioła i Dotyk Crossa


3. Czy ktoś zainspirował Cię do pisania? Jeśli tak kto to był? 
Nikt mnie nie inspirował.
4. Co sądzisz na temat Falby? Uważasz, że są razem? Dlaczego?
To trudne pytanie na które odpowiedzi nie poznamy ;C ale po wrzucaniu fotek przez nich czy występach na VL sądze ze tak
5. Spodkałaś kogoś z obsady? Jeśli tak kto to był? 
Niestety nikogo nie spotkałam
6. Uważasz że powinna coś zmienić w blogu?
Nic !
7. Jakieś plany na dalsze tygodnie wakacji?
wesele i chyba do Bytomia pojade
8. Jeśli mogłabyś zmienić swoje imię jak by ona brzmiało? 
Natalia *-*
9. Jeśli moglabyś zamienić się życiem z kimś z obsady kto to by był? 
Alba
10. Jak czułaś się oglądając finał fioletowego serialu? 
Strasznie płakałam że te 3 lata szybko tak upłynęły

Pytania od DiecesiOpowiadania ;

1. Ulubiony film?
50 twarzy Grey'a xd
2. Ulubiony serial?

Violetta
3. Ulubiony kolor.

fiolet
4.Ulubiony dzień tygodnia.

sobota
5. Ulubiony przedmiot w szkole.

historia
6. LATO VS ZIMA.

lato
7. DIECESCA VS MARCESCA

Diecesca
8. NAXI VS CAXI

Naxi
9. Ulubiona para z serialu "Violetta"

Naxi
10. Twoja pasja?

pisanie opowiadań 

 Dziękuje dziewczybom za  nominacje lecz nikogo nie nominuje za co przepraszam. Rozdzial chyba w sobote...



1 komentarz:

By: Marlene