sobota, 13 czerwca 2015

Rozdział 9

NATY
Po co ja to powiedziałam Camili ? Przez to Maxi coś podejrzewa a ja nie umiem i nie moge go okłamywać. Sama jeszcze nie wiem ale po urodzinach gdy straciłam dziewidztwo z Maxim to żle se czułam.. on wtedy miał próby z zespołem.. myśląc że to zwykła wirósówka . Nie ! Ja nie wytrzymamtej niepewności. Wyjełam test ciążowy i go zrobiłam. Bałam się spojrzeć na wynik. Zerknełam po mału i zobaczyłam. Przeraziło mnie to i krzyknełam.






MAXI
Pobiegłem szybko za Natalią. Camila nie chciała mi powiedziec czemu moja ukochana tak sie zachowała. Dobiegłem do łazienki
- Naty kochanie co jest otwórz - prosiłem delikatnie i miło. Słyszałem tylko jej szlok i odgłos otwarzającego się zamka. W mgnieniu oka weszłem do łazienki. Spoglądając na skuloną i zapłakaną dziewczynę. Ukląkłęm obok niej obejmując czule;
-Natuś co jest ? czemu płaczesz ? - spytałam. Naprawdę bardzo się o nią bałem. Nie wiem może to tres związany z trasą A może już mnie nie kocha ? Zastanawiałem się ocierając jej łzy
- Maxi .. ja .. ja .. my .. - nie mogła się wysłowiźć i podała mi tylko test ciążowy ? Spojrzałem na wynik , który wykazał 2 kreski ! Czyli Natalia jest w ciąży ! I to ze mną ! Będę ojcem ! Usmiechnąłem się szeroko. Niestety dziewczyna nie była zachwycona
-  Skarbie to cudownie ! Będę ojcem a ty matką mojego dziecka , zawsze o tym marzyłem -  wyraziłem swoje zdanie.
- Na..pra..wde ? - spytała. jąkając sie tak jakby z niedowierzaniem, że nie jestem zły..
- Tak kochanie. Uczyniłas mnie najszczęśliwszym facetem na ziemi -  przytuliłem ją jeszcze mocniej. - Wiem, że jestesmy za młodzi a do tego trasa ale czasu nie cofniemy a ja już kocham to małe życie, które sie w tb rozwija. Nie zostawie cie rozumiesz ? - spytałem a ona kiwnęła lekko głową
 - Kocham cię i was - szepnęła na ucho.
Pomogłęm jej wstać i po kilkunastu minutach dołączyliśmy do reszty. Postanowiliśmy im o wszystkim opowiedzieć. Weszliśmy do salonu gdzie wszyscy czekali na nas z niecierpliwością
- No w końcu - westchnął Diego spoglądając na zegarek.
- Cicho bądz ! - spiorunowała go wzrokiem Camila. Leon go sturchnął ;
- Co wy tacy szczęśliwi z? < spytał Fede.
- Otórz ja .. ja jestem w ciąży !! - krzykneła ucieszona Naty. Po raz pierwszy ucieszyła się z tego faktu ..
Wszyscy sie cieszyli i nam gratulowali ..
Po godzinie polecieliśmy do Madrytu ..

-----------------------------------------------------------
Hejka ;* oto 9 przed przed ostatni ... czyli kończe sezon ... nie martwcie sie bo od lipca rusza nowa historia o naxi nastoletnim ale bardziej dojrzała przemyslana psychologiczna związana z normalnymi problemami no i muzykką no i OS o naxi dam i o Falbie w miedzyczasie.
Miłego czytania czekam na komy .. chciałabym przynajmniej od 3 do 5 .. za dużo ? chyba nie ...

8 komentarzy:

  1. jeeejuś będą mieć dzidziusia ! <3
    jak słodko !! ;xx
    nie moge doczekać się następnego
    Moje Naxi <3
    czekam z niecierpliwością na 10 xdd
    Pozdrawiam i weny życzę :3


    Panna Martin

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje naxi będzie miało dzidziusia
    Też nie mogę się doczekać na rozdział 10

    OdpowiedzUsuń
  3. Naxi będzie miało maluszka
    Wiedziałam o tym !!!
    Ale to nie zmienia faktu ,że i tak się cieszę niezmiernie :)
    Rozdział jak zwykle wspaniały :D
    Szkoda ,że krótki :(
    Ale najważniejsze ,że jest
    Kochana czekam na następną historię :**
    Dobra to chyba tyle :)
    Chociaż nie jeszcze nie
    Jesteś wspaniała i masz ogromny talent ♥
    Kocham ♥
    Dobra teraz to już koniec
    Pozdrawiam i dużo weny na te i przyszłe opowiadanie ♥
    ~~Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest ekstra Naty w ciazy awww :) a i mam nadzieje ze next bedzie bardzo szybko a rozdzial cudny

    LOVCIAM NAXI

    OdpowiedzUsuń
  5. JEEJ! Natalia w ciąży! :* Ale fajnie! <3
    Maxi się cieszy! To dobrze! :3
    Ten rozdział jest świetny kochana!
    Nie mogę doczekać się kolejnego! No i oczywiście nowego opowiadania! :3
    Pozdrawiam i życzę weny!

    Przy okazji zapraszam na nowego bloga, którego piszę z koleżanką! Prolog jeszcze dzisiaj!
    http://quiero-entrar-en-tu-silencio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak słodko Naty w ciąży
    Super rozdział

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweet, ale otóŻ - ż ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo Natka w ciąży *-*
    Wiedziałam!.
    Będą mieli maluszka jak fajnie *-*
    Rozdział cudowny kochanie, jak zawsze ;*
    Czyli że następny dopiero w lipcu?!.
    Żartujesz?!.
    Przecież ja nie wytrzymam ;---;
    Ale niestety będę musiała poczekać :c
    Pozdrawiam i życzę weny myszko ;*

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene