sobota, 6 czerwca 2015

Rozdział 7

Federico
Minął w którym skomponowaliśmy piosenkę. '' Nasza królowa parkietu '' nasze wspólne dzieło. Jest takie rewelacyjne, takie rytmiczne i na pewno spodoba sie y-mix'owi . Jest już nowa nasza piosenka. Jeszcze tylko moja i  Naty solówka. Nie wiem o czym pisze Naty bo nie chce nikomu powiedzieć nawet Maxiemu a jemu mówi wszystko .. Ja chyba napisze o miłości .

NATY
Camila bardzo mi pomogła z piosemką za co jestwem jej bardzo wdzięczna.  Tematem piosenki jest .. hm .. Zacznę od tego że ja i Cami zawsze pomijane w przedstawieniach do głównych ról wybierali Violette Lu czy Fram. W moim przypadku zmieniło się to. Niestety moja przyjaciółka nie miała tyle szczęścia, dlatego chciałam aby mi pomogła i pokazała ze ona też ma talent.

CAMILA
Jestem mega wdzięczna Naty, że mogę z nią stworzyć jej piodemkę. W zasadzie od czasu zakończenia szkołynie mam nic do roboty. Wszyscy oprócz mnie dostali swoje szanse ..  Dobrze się współpracowało z Naty. Z początku troche sie obawiałam ale nie mam czego! Natalia jest moją przyjaciółką i kocham ją. Jest naprawdę cudowną dziewczyną a Maxi ma wielkie szczęście, że ją ma. Ciekawe jak ich noc .. Eh .. Nie chce mi powiedzieć o wiadomo czym .. Jestem taka ciekawa ..No trudno ! Dobrze, że mi wtedy wybaczyła, że się z nim całowałam..  Teraz jestem już pewna, że nic ich nie rozdziweli . Wracając do piosenki wyszła rewelacyjnie !!

Chicas amigas de verdad
Haciendo realidad
Los sueños y las fantasias

Con decision y sin dudar con los pies sobre la tierra
Hasta el cielo vuelo oh-oh
Tocando el sol volando voy no hay nada que me detenga
Sere lo que quiero oh-oh-oh
Que importa que piensan de mi yo voy dejando mi huella
Hasta el cielo vuelo oh-oh

Todo esta en el corazón
Somos las chicas guerreras
Conquistando
Luchando voy por lo que quiero
No me detiene un "no puedo"

Chicas amigas de verdad
Haciendo realidad
Los sueños y las fantasias
Chicas amigas de verdad
Tenemos el poder
Podemos encender nuestra luz
El destino esta afuera
Y no puede esperar

Mi vida es lo que yo soy una aventura que empieza
Hasta el cielo vuelo oh-oh
El mundo entero por andar tengo las alas abiertas
Si es lo que quiero oh-oh
No busco una explicación se que no tengo fronteras
Hasta el cielo vuelo oh-oh

Porque nos mueve el corazón
Somos las chicas guerreras
Avanzando
Luchando voy por lo que quiero
No me detiene un "no puedo"

Chicas amigas de verdad
Haciendo realidad
Los sueños y las fantasias
Chicas amigas de verdad
Tenemos el poder
Podemos encender nuestra luz
El destino esta afuera
El destino esta afuera
El destino esta afuera

Luchando voy por lo que quiero
No me detiene un "no puedo"

Chicas amigas de verdad
Haciendo realidad
Los sueños y las fantasias
Chicas amigas de verdad
Tenemos el poder
Podemos encender nuestra luz
El destino esta afuera
El destino esta afuera
El destino esta afuera
Y no puede esperar

---------------------------------------------------------
Hej miski ;* Macie ten masakrycznie krótki rozdział .. kolejny dłuższy .. oby .. dedykuje go Oli !!!!!!!!!! tesknie !!!!!!!!!!!! odezwała by sie ;C ide spać ;*

11 komentarzy:

  1. Jest !
    W końcu!
    Cudowny jak zwykle :)♥
    Dedykowany wspaniałej Oli ♥
    Jupi!
    Słodkie zdjęcie Federico ♥
    Czekam na next kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. jejuś cudowny rozdział *o*
    szkoda, że krótki ;//
    Mato, zastanawia mnie jaki tytuł nosi piosenka Naty i Cami ?
    Jakie tytuły przychodzą mi do głowy to tekst nie pasuje ;//
    Słodkie zdjątko Fedusia <3
    czekam na kolejny ;xxx
    Pozdrawiam gorąco i weny życzę :3


    Panna Martin

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział! ^^
    Ty to potrafisz wciągnąć czytelnika! <3
    Uwielbiam twoje opowiadanie! Jest świetne! :3
    Naxi forever! ^^
    Czekam na kolejny rozdział z niecierpliwością! ^^
    Pozdrawiam i życzę weny! ^^

    http://de-nada-sirve-el-odio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy będzie next ?
    Już nie mogę się doczekać next
    Obyś dała go Jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy będzie next ?
    Już nie mogę się doczekać next
    Obyś dała go Jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  6. Misiu dziękuje za dedykacje ;*
    Cudowny rozdział jak zresztą każdy, tylko trochę krótki ;*
    Masz ogromny talent kochanie!.
    Pisz szybciutko nexta
    Pozdrawiam i życzę weny ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest super i masz mega talent next kiedy bedzie moze.jutro prosze juz nie ,o
    Moge sie doczekac wiec jasetem starsznie noecierpliwa to co wy na to wszysstkie czytalniczki.JUTRO NEXT. Bo jabym chciala

    LOVCIAM NAXI

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene