czwartek, 21 maja 2015

Rozdział 6

MAXI
Znalezione obrazy dla zapytania violetta 3 maxi ikonkiPo długich rozważaniach z chłopakami dotyczących piosenki. Zdecydowaliśmy, że bedzie ona o królowej prkietu.  Wychwalającej cechy idealnej dziewczyny. Moim ideałem zawsze była i bedzie Natusia - królowa mojego serca i najlepsza tancerka jaką znam. Przyznam ma wasdy, które ja widzę i akceptuje. Pomimo ich ja nadal ją kocham i będę. Pisząc tą piosenkę będę myślweć o Naty.  To sprawi mi większą przyjemność i satysfakcję. Wracając do innego tematu, który poruszyli .. noc z Naty .. Czy oni myślą że ja chcę tylko ją przeleciec ?? No dobra wiem są ciekawi jak to wyglądało ale .. Andres nie jest księdzem i nie spowiadam im się !! bo to jest tajemnica moja i Naty  a zwłaszcza oni nie muszą znać szczegółów. Ciekawe czy oni by tak chetnie rozmawiali o tym. Dla mnie ważne jest to, że jej się podobało i że przeyliśmy to razem w dzień jej osiemnastych urodzin  oraz, że zrobiliśmy to z miłości, którą jeszcze bardziej umocniliśmy. Sądzę, że już zawsze będziemy razem a teraz czas zając się piosenką ..

NATY
Po południu postanowiłam spotkac się z Camilą i poprosić ją o odrobinkę pomocy przy pisaniu. około 14 przyszła do mnie. Na szczęście Maxi był u chłopaków i nie bedzie mnie rozpraszał. Jak to robi zawsze w mojej obecności odrazu sie rozpływam. Oh jaki on cudowny, słodki i przystojny .. No i o tym mówie własnie ! Naty !! Przestań o nim myśleć i skup sie na piosence !! i nie gadaj do siebie ! Camilazaczeła machać ręką przed moją twarzą :
- Natalia ! Halo ! Tutaj ziemia nie Maxiland !! - zaczeła sie na mnie drzeć. Najwyrażniej znowu odpłynełam myśląc o Maxim..
- cami ja bardzo przepraszam ale nie moge zapomniec o nim i o tym ... - przez przypadek mi sie wymksneło.
-  Piosenka poczeka ! Teraz gadaj !! - rozkazała ale ja nie byłam chętna na opowiadanie o tym ..
- Oh cami było cudownie .. był taki chochany, czuły i delikatny ale ja bardziej ostra - postanowiłam tylko tyle jej powioedzieć
- AAAAAAAAAA - wrzasneła rozradowana Camila
- Dobra a teraz zajmujmy się piosenką - poprosiłam. Nie chciałam o tym rozmawiać. To zostaje miedzy mną a Maxim. Mam nadzieje że i on zachowa to dla siebie ..


≠==================
Hej macie 6 detykowany ewce :** bez niej bym nie pisala juz... No ale pisze i to nowego osa o falbie!!!! Lrzypominam o konkursie miski :** a tak na zakonczenie informuje ze w dniach 27maj 17 czerwiec nie bedzie mnie i rozdziałów

8 komentarzy:

  1. Pierwsza!!
    Pisałam ci to ale napiszę jeszcze raz
    Cudny kochana
    Cieszę się że dodałaś dzisiaj :****
    Czekam na os'a
    Dziękuję (chociaż nie wiem czy to dla mnie) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. piszesz naprawde super opowiadania i uwielbiam je czytac
    i juz nie moge wytrzymac zeby przeczytac twoj nastepny

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedź dalej, chcę więcej(oprócz błędów :-P)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż mogę powiedzieć?
    Genialny rozdział! ^^
    Oby jak najwięcej takich! <3
    Już nie mogę doczekać się kolejnego! :3
    Napisz szybko! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. No nic dodać nic ująć!
    B O S K O !
    Czekam na kolejny rozdział!
    <3 Szybciutko ^.~

    Olaa Naxistas

    + http://naty-i-maxi-naxi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny misiu!.
    Jedyne co mi się nie podobało to pod rozdziałem...
    Przynajmniej wiem że nie jestem dla Ciebie ważna ale co tam
    Rozdział boski ♥
    Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć
    Nowa czytelniczka się zgłasza. ;)
    Kocham twoje rozdziały.
    Są cudowne.
    Zapraszam do mnie ;)
    jestesmymsercemjestesmaduszanaxi.blogspot.com
    Oczywiście o naxi ;*

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene