poniedziałek, 18 maja 2015

Konkurs na One Shorta ;*

Hej Miśki ;*
Tak jak mówi tytuł posta urządzam konkurs a raczej już drugą edycje  . Pierwsza była w tamtym roku w wakacje i wygrała MarkaLambre .. Postanowiłam i w tym roku go zrobić .. Mam nadzieję że ktoś wezmie w tym udział ..

REGULAMIN & ZASADY
1. OneShort ma być napisany o Naxi
2. Długość nie ma znaczenia ( ale wolałabym dłuższe )
3. Może być to gatunkowo romands psychologiczny przygodowy lub kosmiczny xd ale wole romans ;D
4. Można wprowadzić bohatweów którzy namieszać mogą
5. Ma być jak są dorośli ( przyjmuje 18+ )
6. Wyłącznie o naxi ! nie wprowadzajcie mi innych par chyba ze Naty z kimś lub Maxi z kimś
7. Chce aby zakączył się Naxi z początku nie musi ..
8. Prace wysyłacie do dnia 31 czerwca 2015 roku na maraclarke14@gmail.com
9. aby konkurs sie odbył musi być przynajmniej 3 prace
10. Muszą one być pierwszy raz publikowane



No to powodzenia ;*

5 komentarzy:

  1. No hej śliczna !!
    Jestem pierwsza :)
    A więc .....
    Pampampam
    Biorę udział !!!
    O Boże napisałam TO
    Już się biorę za pisanie
    Moja kochana
    Papa

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm wezmę udział *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Może wezmę udział, ale raczej nie! Nienadaję się i tyle! xd
    No to tyle. Czekam na prace! <3 Madzia.

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene