poniedziałek, 11 maja 2015

Rozdział 5

NATY
Znalezione obrazy dla zapytania violetta naty ikonkiTe urodziny były cudowne dzięki Maxiemu. Bardzo się postarał co doceniam. On jest taki cudowny i kochany. Bardzo sie ciesze, że jest ze mną nigdy nie zapomnie tych urodzin/ Spodobało sie nam to, że chłopcy są zazdroosni o Javiera azczególnie Maxi. Oh jakbym ja tak chciała spotkac Javiera, ale boje sie reakcji Maxiego. Teraz musze skupic sie na trasie koncertowej z chłopakami . Ciesze sie ze bedzie tam Maxi. Nie wiem czy bym dała rade bez niego. Za nim pojade musze jeszcze napisac piosenke. Problem w tym, że wogóle nie mam natchnienia. W takich sytuacjach zazdroszcze Vilu ona zawsze ma wene i komponuje cudne piosenki. Tez bym chciała tak umiecMyslałam o tym utworze i chyba wpadłam na pomysł. Jak wiadomo w szkole zawsze byłam cicha i niwesmiała i zawsze nie wierzyłam w sw talent. Dziwiłam sie jak wogóle trafiłam do studia. Zmieniło, się to dzieki Maxiemu który mi uswiadomił ze mam talent i powinnam go pokazywac iwykorzystywac, On jest taki kochany ..tyle dla mnie robi .. ale tym razem nie chce jego pomocy .. bo jest zajęty zespołem .. Oni tez muszą skomponowac piosenke , którą zaspiewają na koncercie. Niestety tez nie mają pomysłu.. Albo mają i nie chcą  powiedziec ..

DIEGO
Maroti kazał nam napisac nową piosenke dla zespołu. Tylko nie wiemy o czym.. Tylko zwołaliśmy zebranie, które odbyło sie w garazu Leona...
- Nie okreslili tematu piosenki - zaczął Leon
-No własnie mamy pole do popisu - stwierdził Andres. Pierwszy raz powiedział cos sensownego co wszystkich zdziwiło.
- Hmmm - Fede zrobił '' poze '' jakiegoś mysliciela. Przyznam śmieszny widok.
W tym momencie dołączył do nas Maxi. Pewnie się spóżnił ze względu na Naty. W sumie się nie dziwię. Z chłopakami że była to super impreza. No jakby tylko '' niepodziwiały '' tego Filipe.. Bardzo mnie zdenerwowało, że Fran śliniła sie na jego widok i mówiła '' oh jaki on przystojny .. '' Innym, też sie nie podobało zachowanie dziewczyn ; Brodway stwierdził, że to lalus, Fede sie zbulwersował, Leon był zazdrosny i to bardzo. A może one robią to specialnie ?
Co jak co ale Maxi ma szczęście bo ma Naty. Ona nigdy nie chciałaby aby czuł zazdrość u ukrywa swoją '' fascynacje '' piosenkarzem  I podkresla , że go najbardziej kocha. No bo oni są tacy słodcy. Idealnie do siebie pasują i dopełniają się Wtedu wszedł Maximiliano cały w skowronkach .. cos sie wydarzyło..
- No hej - przywitał się
- Jak noc z Naty - spytaliśmy
- Nie musze wam sie spowiadac - odrzekł dumny Maxi
- Musisz ! - wykrzyknelismt chórem
- a WCALE ŻE NIE MUSZE - stwierdził - Powiem wam tyle że było cudownie - dodał
- uuu - rozmarzyliśmy sie chórem. Widać, że chce toostawic dla siebie.
- Dobra dość trzeba bac sie za piosenkę - zmienił temat Ponte. Ale ma racje bo musimy w końcu zacząć. Musimy chociaz mieć jakiś temat tej piosenki. Ale to chyba najtrudniejsze..
- O wiem ! - krzyknął uradowany Andres niestety przerwał mu Ponte - Połączmy to co najbardziej lubimy
- stwierdził. Podobał  mi sie ten pomysł. Maxi Andres i Brodway stwierdzili że taniec i muzyka są dla nich najważniejsze za to dla mnie Leona i Fede są to nasze dziewczyny. Wspólnie postanowililismt połączyc te dwa odrebne tematy tak aby sie nie kłucić
- Mhh  taniec i muzyka - zastanawiał sie Leon
- To dobry pomysł- wtrącił calixto
- Królowa Parkietu - krzykneliśmy uradowani w tym samym momencie. Tytuł powstał w języku anhielskim by był bardziej narodowy  na potrzeby y-mixu . Ma opisywac uczucia jakie nas sie rodzą gdy nasze dziewczyny tanczą i wogóle wychwakając je .. Ale to one powinny nas wychwalac a nie my je .. No dobra nie wszyscy tak mamy .. Maxi uwielbia komplementować Natalięona uważa go za ósmy cud świata. Heh no szczególnie gsdy go zobaczyła .. no .. bez ,, boksrek ..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Macie beznadzieje dla Edzi Misi bo ma urodzinki ;D

10 komentarzy:

  1. O mój ty Boże !
    Kochana!
    On jest cudowny
    No w końcu ty go na pisałaś i w dodatku dla mnie
    Zawsze będzie mnie rozśmieszał ten kawałek gdzie chłopacy każą się spowiadać Maxiemu
    Hehe
    Chłopacy zapamiętajcie , że Maxi nie musi wam się spowiadać ze swojego życia seksualnego
    Jezu !
    Naprawdę dziękuję za to ,że go napisałaś i to jeszcze dla mnie :) <3
    Papa
    Jest naprawdę cudny :D
    Pa
    ~~Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie jest beznadzieja !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! ^^
    Masz wielki talent! :*
    Dobrze, że piszesz to opowiadanie! ^^
    Czekam na następny z niecierpliwością!

    Dolor.
    http://de-nada-sirve-el-odio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetny porostu cudo z niecierpliwością czekam na next

    LOVCIAM NAXI

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm cudo jak zwykle ♥
    Komentarz będę wyjątkowo krótki, cos weny nie mam i nie mam pojęcia IA co napisać....
    Naxi jakie słodkie ^^ lovciam twojego Maxi'ego ♥
    Czekam na rozdział 6 misiu
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. o mój boże genialny ! <3
    o taaak taaaaak :D
    moje Naxi ! <3
    Piosenki <3
    już doczekać się nie mogę :)
    czekam na kolejny ^^
    Pozdrawiam i weny życzę :3

    Panna Martin

    OdpowiedzUsuń
  7. BOSKO! CUDNIE! GENIALNIE!
    Naxi, Naxi i Naxi!
    Chłopaki maxi nie będzie się wam spowiadał!

    +
    Dodałam twój blog... Sprawdź!
    http://zawsze-nalezy-byc-soba.blogspot.com/p/godne-polecenia.html
    (Ma)Tyśkaa

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene