niedziela, 19 kwietnia 2015

Rozdział 4

MAXI
Wysłałam Naty na spacer. poprostu chciałem sie jej pozbyć z domu. Nieno jak to brzmi? Chłopak zaprasza laskę do domu,potem idzie z nią do łóżka a rano ją wygania. Jak to sobie powiedziałem w moślach to naprawde brzmi to słabo. Ale co miałem zrobić? zARAZ MIŁY PRZYJŚĆ  Cami Fran wraz z Brodwejem i Andresem aby pomuc mi  wszystko przygotować. Zadzwoniłam do Leona  tak jakby śledził natusie. No i znowu jak to brzmi? Chłopak po wygonieniu ukochanej z domu potem karze ją śledzić swojemu kuplowi, to brzmi jeszcze  gorzej. Dobra Maxi nie myśl tyle tylko rób !! Dziewczyny poszły do kuchni przygotowywać przekąski i tort. Za to ja z chłopakami poszliśmy sprzątać i naszykowac sale w sali balowej. Hmm brzmi jakbyśmy mieszkali w jakimś pałacu czy coś..  niestety nie .. i jakby Natudsia była królewną .. No bo jest moją .. Rozstawiliśmy z chłopakami sprzęt Miałem w planach zagrać Nuestro Comino dla Naty no i planowałem także inne piosenki aby każdy coś zaśpiewał. Gościami specialnymi miały być Vilu i Lu, które jak Fran przerwały swojee trasy aby byc na urodzinach hiszpanki. Szkoda tylko, że Lara nie chciała przyjść ze względu na Leona, który zerwał z nią dla Violety ... Po jakiś dwuch godzinach wrzystko był gotowe. Teraz czas tylko sprowadzic Natusię..

NATY

Gdy szłam po parku widziałam śledzoncego mnie Leona. zatrzymałam się na chwilę i złapałam Leona
- Leon!!!!!!!!!!! - wydarłam sie a on staną murem i sie przeraził
- O Naty ty tutaj? - próbował udawać głópiego ale ja wiedziałam.
- Nie udawaj ? Czemu mnie śledzisz ?! -mspytałam zdenerwowana.
- E .. no .. to .. nie .. tak - zaczął się jąkać.
W tej chwili zadzwonił mi telefon. Wyjełam go z kieszeni i spojrzałam na wyswietlacz na którym przeczytałam imię mojego chłopaka Co oni wszyscy kombinują ?
- co chcesz Maxi ?- spytałam ze złością
- Naty nie złość się i szybko przyjedz do domu < poprosił
- A mogę najpierw sie dowiedziec co ty wyrabiasz ?   Czemu kazałes Leonowi mnie śledzić ? A on tu stoi i głupa z siebie robi. - wydarłam się. Verdas był zaskoczony. Pierwszy raz widzi mnie taką wściekłą
- Naty - westchnął - nie bądz zła na maxiego on tylko .. -  nie dałam mu dokończyć.
- Oh leon to powiedz mi czemu mnie sledzisz - uspokoiłam się po czym spytałam.
Po chwili mnie olśniło. Pewnie Maxi go wysłał na przeszpiegi aby przygotowac impreze bo na pewno ją urządza. No bo niby czemu po tej cudownej nocy kazał mi iść ?

LEON
Znalezione obrazy dla zapytania violetta 3 - ikonki leon y natyWróciłem razem z Naty do domu Maxiego. Dziewczyna przez całą drogę byyła podekscytowana. Wiedziała już o imprezie. Przez cały czas gadała o tym jaki to Maxi kochany i cudowny. Trochę mnie to irytowało ale ją rozumiem,  bo Ponte zawsze taki był.  Zawsze na próvbach gada jaka ona ładna i słodka i że ma wielkie szczescie ze z nim jest. Nie zawsze pomiedzy nimi było dobrze ze względu na Ludmiłę. Na szczęście teraz są razem. Moim zdaniem jak i innych naszych przyjaciół pasują do sb i sie dopełniają. Mixi pomógł Natalii '' się otworzyc '' przy nim jest szczęśliwa i on też.

NARRATOR
Natalia i Leon dotarli do domu . Chłopak dziewczyny czekał na nią.  Goście już byli. Gdy Ponte usłyszał głos swojej dziewczyny kazał się wszystkim schować. Gdy wszyscy usłyszeli otwieranie dzwi od razu wyskoczyli z kryjówek krzycząc '' wszystkiego najlepszego '' Naty była bardzo zaskoczona. Jako pierwszy podszedł do niej Maxi, który złorzył jej życzenia i otarł łze szczęścia. Wziął ją za rękę i poprowadził na scene. Razem zaspiewali Ahi Estare Potem pozostali złorzyli jej życzenia i obdarowali prezentami. wSYSCY DOBRZE SIE BAWILI.  Chłopaki gadali o swoim a dziewczyny oglądały telewizje, ponieważ dzisiaj odbywał sie koncert Filipe'a Diaza - hiszpańskiego piosenkarza którego dziewczyny były fankami a naty największą chciała go poznać.
- oh jaki on przystojny - westchneła fran wgapając się w telewizor
- Ah ta fryzura figura głos .. - dodała vilu
- najprzystojniejszy - dodała Lu
W tym czasie przyszli do nich chłopcy.
- Jak wy mozecie ślinic sie na jego widok - spytał uniesiony Verdas
- Leon ale my nic nie poradzimy na to że jest mega przystojny < wtrąciła cami
- Zwykły laluś - buhnął pod nosem Brodway. Był zazdrosny tak jak inni.
- Nasi zazdrośnicy - uśmiechneła sie Naty
- No co ? Do dyskusji wtrącił sie Ponte. Nie był zazdrosny. Jeszcze..
- Oj maxi są zli że podziwiamy javiera - westchneła naty
- Że co ? Kto to ? Nie mów że i ty go tak '' podziwiasz '' - zadawał mase pytań pod wpływem zazdrości Szybko sie nakrecał a naty próbowała go uspokoic
- Tak podziwiam go ale ciebie bardziej - wyjasniła Navarro
- Podziwiasz mnie ? - zasmiał sie Ponte z satysfakcją.
- No tak mój zazdrosniku ale nic nie poradze że on jest taki .. - niedokonczyła.
- Przystojny słodki, pociągający , i ma niezły głos - dodała Ludmi. z zachwytem co nie podobało sie Fede. Ogólnie każdy z nich chłopakłw nie był zadowolony z faktu miłości ich dziewczyn do Javiera. A dziewczynom podobało sie to.
- No własnie moglybyscie nie zachwalac tego bufona przy nas < spytał Brodway. Cami dspojrzała ostro na niego.
- A co zazdrośni jestescie ? - spytała rudow łosa. Chłopcy spojrzeli na siebie i zaprzeczyli.
- Ale to wy jestescie naszymi chłopakami i tylko was kochamy - oznajmiły chórem. Cieszyły się, że są zazdrosni. Bo to znaczy, że bardzo im na nich zalerzy ale nie mają o co byc zazdrosni. Chłopcy i tak nadal byli niezadowoleni i postanowili poazać, że tez umieją tańczyc śpiewac i grać. Więc teraz weszli na scenę i zagrali '' Salta '' Była to ulubionna piosenka Naty o czym wiedział Maxi. Po tym zagrali również ine piosenki które kochała Naty czyli '' Ahi Estare '' '' podemos '' '' nuestro comino '' , które tworzyła z pomocą lub dla swojego chłopaka. Każda z nich mówi o ich miłości.
'' Ahi Estare '' które miał tworzyc z Lu na zajęciach, potem wyznaczono mu Naty na zastępstwo. To od tej piosenki zaczeła sie ich miłość .. bo piosenka opowiada o jej poszukiwaniu.Chłopak jak wiadomo przed poznanem Naty był bardzo kochliwy i poszukiwał wybranki w każdej napotkanej dziewczynie. Za to Natalia była zamknięta w sobie i bała sie uczucia jakim jest miłość ale zawsze marzyła o miłości jak z bajki. I o tym własnie jest.
Kolejna piosenka nazwana ' Podemos '' napisana przez Maxiego dla Naty napisana podczas ich rozstania gdy zrozumieli ze nie mogą żyć bez siebie i o tym co mogą jeszcze zrobić.
Znalezione obrazy dla zapytania violetta 3 - ikonki maxiNastępny utwór nazwany '' Nuestro Comino '' napisała go Naty gdy rostała sie z Maxim. Piosenka opowiada historie ich miłości tak jakby naty podczas rozstania przypominała sobie co przeszli z chłopakiem. i że nadal go kocha mimo '' zdrady ' z jej najlepszą przyjaciółką.
Po tym wszystkim nadal czują to uczuccie .. Navarro bardzo sie wzruszyła tym co ponte dla niej zrobił aż popłyneły jej  łzy. Podesła do chłopaka i mocno go przytuliła.
- Dziękuje - szepneła cichutko, Chłopak usmiechnął sie z satysfakcją
- Dla cb zrobie wszystko - szepnął do ucha .

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej sorki za błedy i ze musicie tyle czekac .. kolejny niew wiem .. komentyjcie ..




10 komentarzy:

  1. MMM świetny rozdział *-*
    Leon tajny agent *-* XD
    Chciałabym mieć takiego chłopaka jak Maxi
    Takiego slodziaka!. ♥
    Naty miała bardzo fajna i udana imprezę uriodzinową
    Juz nie mogę się doczekać piątego rozdzialu,
    Jestem ciekawa co wymyslisz ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. No i jestem!!!!!!
      Rozdział CUDOWNY!!!
      Brak mi słów
      Maxiu taki kochany, a jacy zazdrośni!!!
      Czekam na nexcik!!
      O I Lajon jak się tłumaczy!!
      Hihi
      Pozdrawiam Nataly :-) :*
      Zapraszam do mnie: doroslezycievioliileona.blogspot.com

      Usuń
  3. Tak długo na to czekałam i warto było !
    Urodziny Naty!
    Jak słodko :*
    Leon jako detektyw ale coś mu się nie udało :)
    Czekam na next oby był szybko

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeest! W końcu dodałaś rozdział! :3
    Jest świetny kochana! ŚWIETNY! :*
    Po prostu kolejne cudeńko! <3
    Masz talent! Oj masz... I to wielki! ^^
    Wciągnęłaś mnie w to opowiadanie...
    Felipe pewnie nieźle namiesza! :3
    Ja już chcę kolejny rozdział! Pisz szybko! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej *_*
    Cudne urodzinki Natki <3
    ahh i ten Filipe ! XD Zapewne namiesza
    czekam na kolejny kochana !
    Pozdrawiam :3

    Panna Martin

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahh Felipek ^^
    Cudo ^^
    Dżampreza xd
    Maxiu taki kochanyyy ^^
    Czekam na next ;) ^^

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene