czwartek, 9 kwietnia 2015

Hej znaczy ogłoszenia XD

                                     

No hej kochane czytelniczki ;**
Miał byc rozdział .. no miał .. wiem zawodze was ..
No ale .. duzo mam na głowie znaczy szkołe i aska .. a bloga i was zaniedbuje ..  znowu .. ale dobre wiesci ... myslałam nad tym i jest kilka spraw ..


1. Rozdziały będą częściej a krótsze
2. Napisze drugą część OS'a o Felaty/Maxildzie i kolejny o Falbie
3. Trzeba mi nowy nagłówek ( jakby chciał ktos mi pomóc xd do pisac na GG ;45618774 )
4. Zaczne komentowac wasze dzieła które zawsze czytam ale z powodu wifi w szkole nie komentuje za co przepraszam ..
5. Zastanawiam sie czy wogóle to pisac dalej ..


NataliaPonte ( Lusia )



4 komentarze:

  1. 1. Jestem za ^^
    2. Juz nie mogę się doczekać kochanie *-*
    3. Niestety nie umiem Ci pomóc bo sama poszukuje kogoś kto zrobił by mi nagłówek ale chyba juz kogoś znalazłam ^^ ( zakładami drugiego bloga mam nagłą wene i dużo ostatnio pisze ale jest malo komentardzy więc nie wstawiamy XD )
    4. Bardzo się cieszę chodź ty moje komentujesz zawsze ^^ czekam na kom pod ostatnim mym postem ( oczywiście nie zmuszam ;* )
    5. Pisz pisz pisz!.
    Ps. Wybacz skarbie ze nie ma mnie na asku ;-; wytłumaczenia jak juz wejde..
    Pozdrawiam kochanie moje ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohhh moje kochanie ;************ tesknie wiesz ??? czekam na db wymówke

      Usuń
    2. Postaram się wejść na GG w jakiś dzień ;* mam odinstalowane ale co tam ;*

      Usuń
  2. No to po kolei...
    1. AAA! :* Mam nadzieję, że będziesz pisać baaaardzo często, bo twoje opowiadanie jest cudne! <3
    2. Czekam na te OS'y! <3 Z niecierpliwością!
    3. Robiłam ci ten, który masz obecnie, więc teraz dam szansę na wykazanie się innym, zdolnym dziewczynom(lub chłopcom)! :3
    4. Nie wiem czy czytasz moje opowiadanie! xD Jeśli nie, serdecznie zapraszam: http://de-nada-sirve-el-odio.blogspot.com/! :* Jeśli masz czas i ochotę - wpadaj! <3
    5. NIE ZASTANAWIAJ SIĘ! Jeśli odejdziesz, zmarnujesz swój talent! A tego nikt by nie chciał! <3
    To chyba tyle! xD Czekam na rozdział... :*



    OdpowiedzUsuń

By: Marlene