wtorek, 9 września 2014

Rozdział 39

Razem z Maxim zostałam po lekcjach. Byłam zestrsowana. Zostało nam mało czasu a jutro show. Została nam do napisania jeszcze jedna piosenka. Ta o przyjaźńi. Kompletnie nie mieliśmy weny. Siedziałam na scenie w auli a Maxi brzdąkał na gitarze. gdyby nie on to w sali panowała by zupełna cisza., którą przerwał mój chłopak.
- Naty co jesteś taka smutna czym sie martwisz ? - zapytał jak zwykle z troską w głosie.
- Maxi jutro przedstawienie a brakuje nam piosenki. Zapomniałeś ? - trochę się uniosłam a chłopak objął mnie ramieniem. Ja natomiast wtuliłam się w niego.
- Natuś nie martw się wszystko będzie dobrze - prubował mnie uspokoić.
- Maxi ty nic nie rozumiesz. Została nam ta piosenka i to jeszcze po angielsku. A wiadomo, że tylko ja, Diego, Leon i ty znamy ten język.
- Wiem Naty. Czuje, że nie o to chodzi .. - zaczął się domyślać
- jak ty mnie dobrze znasz - zaśmiałam się.
- To o co chodzi ? - znowu spytał z troską.
- o przyszłość. Strasznie boję się tej trasy. Rozłąki z ojcem, domem i miastem - posmutniałam
- Ale będę tam ja, Diego, chłopaki, Lu i Fran - przypomniał.
- Masz racje najważniejsze że będziesz ty - pocałowałam chłopaka. chłopak wziął ponownie instrument i zanucił :   On the first day that I met you . Potem ja dołączyłam kolejne wersy :

Feeling out of place, so many new faces
The first friend that I looked to
When I reached out, you'd always be there for me

Wtedy do sali weszli l, Fede, Fran Diego, Andres i Brosway i Leon

 Friends till the end, never break, never bend
Friends understand, make you smile, hold your hand

Wstałam i weszłam na scene a za mną moi przyjaciele. Staliśmy koło siebie trzymając się za ręce i dalej śpiewając :

 Now we're standing together, we're never alone
And we shine a light wherever we may go

maxi dodał kolejną zwrotkę :

If you need me in a heartbeat, just say so
You can count on me, count on me
I will come
In a heartbeat 'cause you know



Ja dokończyłam ją tym wersem :

You will always be, always be number one
  The first time I sung a song
Finding my feet, the right melodies to key

Ludmiła i Federico też postanowili dodać coś od siebie  i wyszło im fantastycznie :

The first time you sung alongIt was real harmony,
like you were a part of me

Brodway z Andresem postanowili dodać refren. Wszyscy się dołączyliśmy :

Friends till the end, never break, never bend
Friends understand, make you smile, hold your hand

Fran i Diego postanowili dodać coś od siebie :

Now we're standing together, we're never alone
And dreams are alive, gonna keep believing

Wtedy na scenę weszły Camila z Larą i zaśpiewały :

The friendship we share like the music we love
It keeps us together wherever we may go


Razem z Maxim zaśpiewaliśmy naszą wzrotkę :


If you need me in a heartbeat, just say so
You can count on me, count on me
I will come
In a heartbeat 'cause you know
You will always be, always be number one

If you need me in a heartbeat, just say so
You can count on me, count on me
I will come
In a heartbeat 'cause you know
You will always be, always be number one

Brodway z cami zaśpiewali :

 Now we're standing together, we're never alone
And dreams are alive, gonna keep believing
The friendship we share like the music we love
It keeps us together wherever we may go

Niezapominajmy o Leonie i Larze, którym, też dobrze poszło :


 Now we're standing together, we're never alone
And dreams are alive, gonna keep believing
The friendship we share like the music we love
It keeps us together wherever we may go

Kolejna zwrotka należała do Diego i Fran

 If you need me in a heartbeat, just say so
You can count on me, count on me
I will come
In a heartbeat 'cause you know
You will always be, always be number one


Swoje pięć minut znowu otrzymali Fede i Lu


If you need me in a heartbeat, just say so
You can count on me, count on me
I will come
In a heartbeat 'cause you know
You will always be, always be number one


Piosenkę zakończyliśmy ja i Maxi



If you need me in a heartbeat, just say so
You can count on me, count on me
I will come
In a heartbeat 'cause you know
You will always be, always be number one

byłam dumna z moich przyjaciół, którzy byli i nadal są najlepsi. Mam nadzieję, że tak jak w piosence na przyjaźń przetrwa do końca mimo wszystko. Wiem, że po skończeniu szkoły każdy pójdzie w swoją stronę ale kontakt utrzymamy mimo wszystko. wtedy do sali weszli Antonio Pablo i Marotti
- dzieciaki jesteśmy z was dumni, że w tak krótkim czasie poradziliście sobie z tym - przyznał Antonio.
-  po prostu umiemy współpracować w grupie - rzekł maxi
- Widzę i dobrze wam to wychodzi - dodał Antonio
- mamy dla was wieści - zaczął Marotti
-  Jakie ? - spytaliśmy chórem
- Jutrzejszy występ zasponsuruje - y-mix. Nakręci go i wrzuci na stronę. Tylko potrzebujemy zdjęć promocyjnych więc - zaczął Pablo
- migiem do garderoby się przebrać. Przyjdę tu za 15 minut i macie być gotowi - dodał Marroti.
nie mogłam w to uwierzyć. sesja zdjęciowa ? Razem z Lu, cami, Fran i Larą poszliśmy do garderoby. To samo zamierzali chłopcy.
- Zaraz zemdleje - przyznałam a dziewczny mnie trzymały
- Naty sesja zdjęciowa to nic trudneho - przyznała Fran
- dzięki - dziewczyny troche mnie uspokoiły.
Po 15 minutach byłyśmy gotowe. Weszłyśmy z garderoby kompletnie odmienione. Spojrzałam w stronę garderoby chłopaków wyczekując Maxiego, który jako pierwszy z niej wyszedł. Wyglądał po prostu bosko. W niebieskich rurkach i czarno-białej bluzie z kolorowym full-czapej. jak zwykle ze słóchawkami na uszach.
- Najpierw dziewczyny - ogłosił Marotti a chłopaki odeszli na bok patrząc sie na nas
Nasza sesja wyglądała tak :





No i sesja chłopaków :
                            





No i duetowe :


Po sesji zdjęciowej przyszedł pablo z listą występów.
Piosenek było dużo nawet bardzo dużo. Ale skoro za to wszystko płaci y-mix. Moźna było przyszaleć

LISTA WYSTĘPÓW
1. On Beat - wszyscy
2. Ahi estare - naty, Maxi i Ludmiła
3. Ser queen soy- Diego
4.  Tines el talento - Naty i fede
5.  Detinada a brillar  - Ludmila
6. Universo - Fran
7. Amor en el aire - Leon
8.  Tu foto de verano - chłopcy
9.  Ti credo  - Ludmiła i federico
10. Ven con nosotores - chłopcy
11.  Peligramente Bellas - Ludmiła i Naty
12. Rescata mi corazón - Federico
13. En gira - wszyscy
14.  Aprendí a Decir Adiós - Naty
15. Frends till end  - wszyscy

Nie mogłam uwierzyć, że śpiewam w 7 piosenkach i mam 2 duety i jedną solówkę. Cieszyłam się, że Maxi ma duet z Lu i mną, 2 piosenki z zespołem i 3 grupowe.  Ludmiła też miała swoje pięć minut. Szkoda mi lary i Camili
- Mamy dla was niespodziankę - ogłosił Pablo
- Między duetem Ludmiły i federico a piosenką Fran wystąpi camila i Naty z '' Ven i canta '' a po niej Lara i Voy por ti'' Oprócz tego Camila zaśpiewa '' Hablla si puedes '' a zespół chłopaków '' Are you ready for the ready''
- Oprócz tego nasz Fran rozmawiała ze swoją przyjaciółką Violettą, która jest gwiazdą hiszpańskiego y-mixa i będzie brać udział w przedstawieniu ze swoją solówką ''  En mi mundo '' oraz '' Underneath it all'' i duetem z Fran o nazwie '' Junto a ti'' - ogłosił Pablo
Czyli będzie aż 20 piosenek. moim zdaniem to za dużo. Ale y-mix a zwłaszcza Marotti mają dziwne pomysły. Wtedy do auli weszła Violetta 
- Hej jestem Violetta - przedstawiła się brunetka. Była bardzo ładna i szczupła. Włosy były 3 kolorowe. Wida, że  spodobała się Leonowi co Lara od razu zauważyła. Okazało się, że będzie mieć duet z Leonem o co Lara była zazdrosna.
-  Jestem Leon - przestawił się dziewczynie. Widać, że ją zauroczył. 
- Mów mi Vilu - nalegała castillo. 
Lara była bliska płaczu wybiegłam za nią. Dogoniłam ją w toalecie.
- Lara .. wszystko okej ? - zapytałam, chociaż wiedziałam, że jest źle
- Naty. Jest źle ona mi go zabierze. Już ostrzy na niego pazurki a on nie ma nic przeciwko. Do tego ten wspólny duet i to o miłości ! - dziewczyna histeryzowała.
- Będzie dobrze. Każdy związek przechodzi złe chwile. Mój wcale nie był inny - przyznałam chcąc pocieszyć dziewczynę. Po kilku minutach dziewczyna opanowała emocje. Gdy weszliśmy z łazienki zobaczyłam Leona
- lara ja ciebie kocham i nie przestanę - przytulił ją 
- nnnaa sereio ? - spytała dla upewnienia 
- Oczywiście - rzekł po czym pocałował dziewczynę. Ja podeszłam do Maxiego.  Bardzo mocno go pocałowałam.
- A to za ? - spytał gdy skończyłam.
- Za to że cię mam - powiedziałam.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej 
A oto przed ostatni. Jak widzicie mam zwariowane pomysły z przyjazdem Vilu i 20 piosenkami na show. Ten pomysł zwalam na Marottiego xd !!!!!!!!!!!!! Za kilka dni finał !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! raczej 16 września. Ten rozdział opublikowałam dziś z przyczyn osobistych ... xd Taki cudowny dzień psuje tym '' czymś ''









5 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaaa jakie cudo!!!!!! ♥
    Wspaniala sesjsa <3
    Friend till the end <3
    Juz nie mogę doczekać się kolejnego cudeńka <3
    Naxi <3
    Leonara <3
    Dużo tych piosenek :D
    Czekam na next kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarąbisty!!!
    Ta sesja...
    Piosenka...
    Naxi <3
    Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3333333333333333
    bosze, tyle piosenek *o*
    hahaha dobry ten Marotti :)
    czekam na ciąg dalszy
    znaczy finał <3333
    pozdrawiam xxx
    do następnego :3

    Panna Martin

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene