poniedziałek, 1 września 2014

Rozdział 38

Następnego dnia w szkole na zajęciach z Pablo mieliśmy zaprezentować wszystkie dotychcasowe utwory. Nauczyciel podał nam kartkę. Jako pierwsza wzięła ją Ludmiła i napisał, potem Fede, Gran i Diego no i ja. Okazało się, że mamy aż 10 utworów. Co mnie zaskoczyło bo komponowaliśmy w bardzo krótkim czasie. Brakowało zaledwie 5 utworów :3 grupowych i 2 z zespołu chłopaków. A czasu było coraz mniej ....
Na zajęciach z Pablo chłopcy ogłosili, że mają te 2 piosenki. Co mnie zaskoczyło i uszczęśliwiło. Wiedziałam, że na nich zawsze można polwgać i nigdy nas nie zawiodą.

Wszyscy byli zachwyceni tymi piosenkami. Nauczyciele spojrzeli na listę.
- Przedstawienie już jutro a wam brakuje aż 3 piosenek - przypomniał Pablo
- Chyba musimy odwołać show - ogłosił Antonio.
-  Nie !!!!!!!!!!!!! - krzykneliśmy chórem
- Pablo my zdąrzymy - zaprzeczył Verdas
- Oczywiście brakowało wam mojego talentu - rzekła Ludmiła
- Czuje tylko że to zadanie was przerasta - powiedział delikatnie Pablo
- Jeśli jeszcze teraz od razu zaczniemy to uda nam się - powiedziałam.
- No dobrze damy wam szansę - zgodzili się nauczyciele
- na pewno was nie zawiedziemy. - krzyknął Maxi.
Po zebraniu odrazu zaczeliśmy się zastanawiać nad pierwszym utworem. Stwierdziliśmy, że zaczniemy od piosenki na cześć studia. Piosenkę postanowiliśmy nazwać tak jak studio '' On Beat '' znaczyło to w rytmie. I od tych słów się zaczynała piosenka :

Aaa...
Beat, beat...
On beat, on beat!
On beat, on beat!
On beat, on beat!
On beat, on beat!

Po godzinie mieliśmy wszystko gotowe. Byliśmy pełni weny i zapału.  Skoro miała być to piosenka o Studiu i o tym co wniosło w nasze życie chcieliśmy aby wyszła jak najlepiej. Po dwóch godzinach komponowania mieliśmy całą piosenkę.

  Generación
ROCK AND ROLL
ropa multicolor
SUPERSTAR
creandose para
el mañana

Este lugar es especial
mucho voy a luchar
Todos veran,
el a escena
yo voy a BRILLAR

Si tu tambien
tu sientes asi...

Pierde el control
Muevete ON BEAT

ON BEAT - ON BEAT
somos genercion

ON BEAT - ON BEAT
vivo mi vida asi

ON BEAT - ON BEAT
somos genercion

ON BEAT - ON BEAT
oye mi corazón latir

Pierde el control
Muevete ON BEAT

Ya sea cantar o bailar
Nada nos va a parar
TODOS AQUI
tenemos sueños por
cumplir

Siempre en accion
y con pasion
Piso con decision

ON BEAT
siente el ritmo
encendido en mi

Si tu tambien
te sientes asi...

Pierde el control
Muevete ON BEAT

ON BEAT - ON BEAT
somos genercion

ON BEAT - ON BEAT
vivo mi vida asi

ON BEAT - ON BEAT
somos genercion

ON BEAT - ON BEAT
oye mi corazón latir

Pierde el control
Muevete ON BEAT

Generacion
ROCK AND ROLL
preparenos los dos
escuchen mi FLOW

y si mi alma respir
ON BEAT
se que nunca
escuchaste
ALGO SI

Son mi notas
Este es mi compas

Creo un ritmo
de un suspiro
Camino mi destino

ON BEAT
mi vida vivo!

Si tu tambien
te sientes asi...

Pierde el control
Muevete ON BEAT

ON BEAT - ON BEAT
somos genercion

ON BEAT - ON BEAT
vivo mi vida asi

ON BEAT - ON BEAT
somos genercion

ON BEAT - ON BEAT
oye mi corazón latir

aaaaa... ON BEAT - ON BEAT

Pierde el control
Muevete ON BEAT

O, o, o, o, o,
ON BEAT - ON BEAT
somos genercion

ON BEAT - ON BEAT
vivo mi vida asi

ON BEAT!


Sczerze byliśmy tym wszystkim zmęczeni koncert już jutro a jeszcze 2 piosenki. Nie wiem czy nam sie to uda.  Kolejną piosenkę mieliśmy skomponować ja, Fede, chłopaki Fran i Ludmiła, ponieważ mieliśmy kontrakty z y-mixem. ..  Blondynka też dostała kontrakt. Po uzgodnieniu ustaliliśmy że ta piosenka będzie o nadchodzącej trasie koncertowej, do której dołączą Ludmiła i Francesca. Z czego się cieszyłam, ponieważ nie będę tam jedyną dziewcznyną. Teraz to będzie nas 3 na 6 facetów. Wracając do Ludmiły, która odkąd poznała Federico zmieniła się nie do poznania. Teraz jest miła pomocna i przyjacielska.  A co do piosenki postanowiliśmy, że każdy z nas doda coś do niej.

Gira el mundo, gira -  Brodway
?Quién lo puede parar? - leon
Un avión cada día y viajar y viajar -  Federico
Giran las estrellas ya lo puedo sentir -  Ludmmiła
Rayos y centellas todos quieren venir -  Diego
Oh, oh, oh
Es la adrenalina del show (oh, oh) - Fran
Gira el mundo, gira - Andres
Esta es otra ciudad - Maxi
Ya ves que los suenos se hacen realidad - Naty
Todo es diferente, te quiero conocer - Ludmiła
Vivir el presente, querer es poder - fran
Oh, oh, oh
Es la adrenalina del show (oh, oh) - federico
Gira mi canción
En tu dirección
Somos el reflejo en el espejo de tu corazón
Gira mi canción
En tu dirección
Somos el reflejo en el espejo de tu amor -  Diecesca
Gira mi canción
Gira mi canción
Gira el mundo, gira
Esta es otra ciudad - Naxi
Ya ves que los suenos se hacen realidad - Andres
Todo es diferente, te quiero conocer - Brodway
Vivir el presente, querer es poder -  Leon
Oh, oh, oh
Es la adrenalina del show (oh, oh) - Ludmiła
Gira mi canción
(Gira mi canción)
En tu dirección
(En tu dirección)
Somos el reflejo en el espejo de tu corazón - Fedemila
Gira mi canción
(Gira mi canción)
En tu dirección
(En tu dirección)
Somos el reflejo en el espejo de tu amor- naxi
Gira mi canción
Gira mi canción
Gira mi canción
de tu corazón
Gira mi canción
Gira mi canción
de tu corazón
Gira mi canción
En tu dirección
Somos el reflejo en el espejo de tu corazón - Diecesca
Gira mi canción
En tu dirección
Somos el reflejo en el espejo de tu amor - Naty
Oh, oh
Oh, oh, ooh...

Udało się, bo działaliśmy razem w zespole. Każdy dał coś od siebie a efekt wyszedł fantastyczny. byliśmy już zmęczeni i postanowiliśmy jutrro ułorzyć kolejną piosenkę. Tym razem o przyjaźni i to w innym języku ..  Mieszkałam 2 lara w Angli i podłapałam nawet sporo tamtejszego języka. Niestety nie wszyscy ten język znali. Maxi coś też tam umiał. Bałam się, że ta piosenka zostanie na mojej głowie ..
-  Naty byłaś w Angli tak ? - spytała Fran
- Tak mieszkałam tam 2 lata. Jeśli chodzi ci o tą piosenkę to jestem pewna, że uda nam sie ją napisać. A kto jeszcze zna angielski ? - spytałam. W wielu krajach ten język to podstawa. Niestety nie w amweryce południowej gdzie królował hiszpański. Za to w Ameryce połnocnej dużo się uczą w naszym języku.
- Ja troche umiem - przyznał Leon. Wiadomo na Fede czy Fran nie ma co liczyć bo są włochami, Ludmiła umie tylko francuski jako język obcy.  Andres i Brodway na pewno odpadają. Wiem, że mój kuzyn też raz był przez rok w USA i zna ten język. okazało się że tylko ja Maxi, Leon i Diego znamy ten język. ....

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hejka !!
Coraz bliźej końca sezonu.. Cieszycie się ? Czy jesteście z tego powodu smutni ? Nie martwcie sie bo zaczynam nową historię o naxi ....
I znowu zaczeła sie głupia szkoła .... oznacza to mniej czasu na blogerze ... dobrze że mam os gotowy i 2 konkursowe no i zaczełam nowy sezon z naxi czyli do końca roku mam spokój ...

6 komentarzy:

  1. Ach kochanie cudeńko <3 !
    Tyle piosenek no po prostu cud miód malina <3 !
    Szkoła -,-
    Po jednym dniu mam dość , a to dopiero początek ...
    Czekam na next <3 !

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
    Cudo, cudo, cudo
    Kocham Cię normalnie za te cudne rozdziały ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Jej mają juz dwie piosenki!!!
    Tylko Maxi, Leon, Diego i Maty znają angielski...
    Ale na pewno uda im się napisać piosenkę
    Już nie nie mogę doczekać nowej historii i 39 rozdziału
    ------------♥♥♥♥♥-------------♥♥♥♥♥
    ---------♥♥♥♥♥♥♥-------♥♥♥♥♥♥♥
    -------♥♥♥♥♥♥♥♥----♥♥♥♥♥♥♥♥
    -----♥♥♥♥♥♥♥♥♥-♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ----♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ---♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    --♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    --♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ---♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥-
    ----♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥---
    -----♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥-----
    ------♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥--------
    -------♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥----------
    --------♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥-------------
    ---------♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥---------------
    ----------♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥-----------------
    -----------♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥-------------------
    -------------♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥--------------------
    ---------------♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥---------------------
    ----------------♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥-----------------------
    -----------------♥♥♥♥♥♥♥♥♥-------------------------
    ------------------♥♥♥♥♥♥♥♥---------------------------
    --------------------♥♥♥♥♥♥♥----------------------------
    ---------------------♥♥♥♥♥♥-------------------------------
    -----------------------♥♥♥♥♥--------------------------------
    -------------------------♥♥♥♥---------------------------------
    --------------------------♥♥♥-----------------------------------
    ---------------------------♥♥-------------------------------------
    ----------------------------♥---------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo
    En gira tu foto de verano i ven con nosotros!
    To są moje ulubione piosennki!
    Czekam na next

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene