wtorek, 26 sierpnia 2014

Rozdział 37

Zamiast kolejnej lekcji tańca z Gregorio mieliśmy próbę duetów i piosenek, które mamy. Mieliśmy ich z 5 na 15. W sumie od kiedy Gregorio pogodził się z Diego i powiedział, że jest moim wujkiem stał się zupełnie inny. Mniej nerwowy i zestresowany dzięki czemu był dla wszytkich miły a atmosfera na zajęciach była lepsza i radośniejsza.  Razem z axim poszłana prubę. Zauważyłam, że Fede podrywa Lu a ona o dziwo go nie odgania. Widać, że coś czuje do chłopaka. Ciszyłam się jej szczęściem mając ndzieje, że chłopak ją zmieni. Przyszedł Pablo i Antonio. NAUCZYCIEL COŚ UZGADNIAŁ Z WŁAŚCICIELEM pokazując mu jakieś papier
- Zaczynamy dzieciaki. Dziś przećwiczymy piosenki które macie. Jest ich 5. Zapraszamy Maxiego i Ludmiłę. Chłopak gdy usłyszał swoje imięod razu wzedł na scenę ciągnąc blondynkę za sobą. Blondynka nie była tym zachwycona bo chciała dalej '' randkować '' z włochem.
Biłam chłopakowi ogromne brawa a Federico zachwycał się wokalem blondynki. Następnie była kolej moja i federico
Poszło genialnie ale Lu była zazdrosna o Fede a na twarzy Maxiego też ujrzałam to uczucie. Za to Maxi i Diego bi bardzo kibicowali a Lu i Fran były zachwycone Federico.
- Dziękujemy oba duety były nie samowite. Może zatańczycie razem w parach / - spytał Pablo. Popatrzyłam na Maxiego i kiwnęłam głową
Byłam zachwycona ruchami mojego chłopaka. Co ja się dziwię ? Maxi to najlepszy tancerz w szkole.
-  diego fran zatańczycie ? - spytał Pablo.
-Para popatrzyła na siebie i kiwnęła głową
Gdy tańczyli wyczułam między nimi chemię. Nie dało się jej ukryć.  Czyżby taniec miał ich połączyć ? Pote Diego miał wykonać swoją piosenkę. Gdy ją śpiewał Fran cały czas się na niego gapiła. Widać, że jej się podoba. Po zajęciach postanowię się wtrącić.
A potem mieliśmy usłyzeć po raz pierwszy głos włoszki.
Włoszka miała wielki talent. Mogła konkurować z  Ludmiłą.okazało się, że jest gwiazdą włoskiego y-mixa i przyjechała w odwiedziny do brata. ma niesamowity głos, którego można pozazdrościć. Widać, że zauroczyła mojego kuzyna. Następnie Ludmiła miała zaprezentować swoją piosenkę '' Destinada a brillar. Jest ona o jej wielkim talencie. Jj gło oniemiał Federico.
Po prubch poszłam z Fran na spacer chciałam wiedzieć co sądzi  moim kuzynie
- Jak ci się podoba w BuenosAries - spytałam
- Jest cudownie. Wszyscy tacy mily , jest tu pięknie a do tego dużo muzyki - stwierdziła szczęśliwa.
- A co sądzisz o moim kuzynie Diego - spytałam
- To twój kuzyn ? - spytała z zadowoleniem. \
- Tak to mój kuzyn syn brata mojej matki - wytłumaczyłam
- No dobra mega mi się podoba. Jest taki przystojny a ten jego głos - rozmarzyła się Fran
- I nie ma dziewczyny. Sądze że mu sie podobasz - powiedziałam.
- Serio ? - dopytywałam.
- oczywiście. Jak chcesz to z nim pogadam. Teraz musze lecieć. - obiecałam i poszłam w stronę domu.
Po drodzę spotkałam mojego kuzyna
- Hej Nats gdzie idzieś / - spytał.
- Do domu. Możemy pogadać ? - spytałam wcielając swój plan w życie.
- O co chodzi - spytał przraźony.
- Podoba ci się Fran / - spytałam z nadzieją
- Tak jest mega ładna i utalentowana. Wiem, że ona nie czuje tego - zwierzył się.
- Ja wiem, że ty też jej sie podobasz - powiedziałam i zobaczyłam radość na twarzy chłopaka
- To sprubuje - powiedział i podszedł do dziewczyny. Kilka minut porozmawiali i zobaczyłam jak się pocałowali. Postanowiłam im nie przeszkadzać. Szłam w kierunku domu gdy zobaczyła Federico i Ludmiłe ! też wyglądali na zakochanych. Może dzięki niemu się zmieni.  Postanowiłam siąść na ławce i komponować tekst mojej piosemki. Postanowiłam napisać o mojej przyszłości o tym, że chcę moją przyszłość powiązać z muzyką i tym, że jeden etap nauki w tej dziedzinie zakończyłam. Że żegnam się ze studio. Miała wielki napływ weny i w ciągu dwóch godzin skomponowałam całą piosenkę. Muzyką zajął się Maxi. On był w tym najlepszy i nidy by mi nie odmówił. Musze z nim pogadać..

   Ooooooh
Cerco il mio destino
Sogno magico
Perchè ho imparato
a dire addio

Miro fijo hacia el horizonte
Doy un paso más
Hay que empezar a vivir
A favor del tiempo
Detrás de mí queda el pasado
Y todo fue real
Ya tengo un sueño que seguir
Esto es lo que siento

Hace falta valor
Para decir

Todo es posible
Busco en mi destino
Un sueño mágico
Porque yo
Aprendí a decir adiós
Oh - oh
Oh - oh

No voy a rendirme
Sigo mi camino
Siendo lo que soy
Porque yo
Aprendí a decir adiós

Hace falta valor
Para decir adiós

Siento que es el momento
En el que debo decidir
Para avanzar un paso más
Y alcanzar mis sueños
Recordar mis primeras canciones
Para ir por más
Contigo haré sin descansar
Porque este es mi tiempo

Hace falta valor
Para madurar
(Falta valor)
Para despegar
(Falta valor)
Para decir

Todo es posible
Busco en mi destino
Un sueño mágico
Porque yo
Aprendí a decir adiós
Oh - oh
Oh - oh

No voy a rendirme
Sigo mi camino
Siendo lo que soy
Porque yo
Aprendí a decir adiós

Hace falta valor
Para decir

Todo es posible
Busco en mi destino
Un sueño mágico
Porque yo
Aprendí a decir adiós
Oh - oh
Oh - oh

No voy a rendirme
Sigo mi camino
Siendo lo que soy
Porque yo
Aprendí a decir adiós

Hace falta valor
Para madurar
(Falta valor)
Para despegar
(Falta valor)
Para decir adiós

Poszłam do Maxiego. Akurat był w domu i tworzył muzykę.
- Maxi pomożesz mi. - pokazała mu kartkę z tekste. Wziął ją i zaczął czytać. Na jego twarzy pojawił się uśmiech.
- Natuś ta piosenka jest przecudna. Jak chcesz to pomoge ci nad muzyką - zaproponował.
- Dziękuje - rzuciłam się mu na szyję  Poszliśmy do jego pokoju. On coś klikał w laptopie a ja czekałam. Był bardzo skupiony nad swoją pracą. Po półgodzinie puścił moją piosenkę razem z tekstem i melodią.

- Fantastyczna- rzuciłam mu się na szyję - on mniepocałował
- Dla mojej księżniczki wszystko - zaśmiał się. Niestety musiałam iść. Gdy wracałam do domu spotkała Diego
- Hej jak tam ty i Fran ? - spytałam z ciekawości.
- Jesteśmy razem - poinformował. Nie mogłam uwierzyć w jego szczęście.
- Bardzo się cieszę - przyznałam. W tym momencie zadzwonił mólefon. Na wyświetlaczu zobaczyła '' Ludmiła '' zastanawiało mnie co ona chce.
- Hej Nat po lekcjach mamczas więc może skomponujemy piosenkę - zaproponowała
- Okej - zgodziłam się.
Następnego dnia poszłam do lu. Najpierw chciałam z nią pogadać. Wypytać o wyjazd i relacje z Federico\
- JAk tam ty i fEDE - od razu zboczyłam na ten temat.
- a dobrze jesteśmy parą - nie mogłam uwierzyć w to. Ona i Fede no i Diego i Fran. Czy to jakiś dzień amora czy co.
- Cieszę się macie już piosenkę ? - spytałam.
- Tak - pisneła i pokazała tekst. Piosenka o nazwie '' Wierzę Ci '' opowiadająca o pierwszej miłości o tym czy to uczucie jest dobre i jak mamy jej przyjąć.
- Lu ona jest fantastyczna - przyznałam zachwycona.
- Cieszę się, Fede też już ma swoją a ty ? - spytała.
- Tak właśnie ją skończyłam - oznajmiłam
- To fajnie - przyznała. Przez godzinę komponowałyśmy aż się udało !!!

 Cuando me miran, van quedando bobos
Se paralizan pues soy espectacular
De mi no se pueden escapar

Esta tarea no es rutina,
nosotras somos genuinas.
Ahora ¿quién, quién ganara?

Irresistibles, (siempre tan fabulosas)
increíbles. (bonitas, muy hermosas)
Divertid
Y peligrosamente bellas
bellas somos bellas.

Irresistibles, (siempre tan fabulosas)
increíbles. (bonitas, muy hermosas)
Divertidas
Y peligrosamente bellas
bellas somos bellas.

Los hipnotizo con mi pelo largo
Con mi perfume los hechizo sin hablar
De mi no pueden escapar

Esta tarea no es rutina,
nosotras somos genuinas.
Ahora ¿quién, quién ganara?

Irresistibles, (siempre tan fabulosas)
increíbles. (bonitas, muy hermosas)
Divertidas
Y peligrosamente bellas
bellas somos bellas.

Irresistibles, (siempre tan fabulosas)
increíbles. (bonitas, muy hermosas)
Divertidas
Y peligrosamente bellas
bellas somos bellas.


Yo soy única, enloqueces con mi música
Divas en acción, somos pura diversión
Y somos pura diversión

Irresistibles, (siempre tan fabulosas)
increíbles. (bonitas, muy hermosas)
Divertidas
Y peligrosamente bellas

bellas somos bellas.

Irresistibles, (siempre tan fabulosas)
increíbles. (bonitas, muy hermosas)
Divertidas
Y peligrosamente bellas
bellas somos bellas.

Piosenka mi się podobała. Chociaż przyznam, że jest egoistyczna. I wychwala tylko wygląd zewnętrzny zapominając o tym że ważniejsze jest wnętrze ..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hejla
Wiem za szybko komponują piosenki. Ale co ja poradze, że umyśliłam se aż tyle ...  Rozdziałów będzie aż 40. Miało być więcej ale moja wena się zmieniła ...

8 komentarzy:

  1. pierwsza !
    super rozdział <3
    czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko... Czekam na next..

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebisty :3
    Jak z resztą zawsze ^^
    Już nie mogę doczekać się kolejnego *.*
    Pisz! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pacz ta ciota co się Marka nazywa wróciła !
    I od razu mówię , że się nie ma z czego cieszyć !
    Ach więc wyśle ci raczej dziś ....
    A i coś rozdziale ...
    Nic sensownego nie przychodzi mi do głowy ...
    A wiem cudo !
    Jest dużo piosenek mmm Diecesca Naxi czego chcieć więcej ?
    Jak dla mnie to niczego .... ^^
    No i ten czekam na next <3 !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział!
    Diegocesca <3
    Fedemiła <3
    Czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny<33333
    Przepraszam że tak późno komentuje
    Fajnie Naty ma już piosenkę ;*
    Przepraszam ale nie mam weny żeby rozpicac się w komentarzu ;(

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene