poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Rozdział 36

Rano otrzymałam smsa. Nadawczynią była Ludmiła !!!

  '' Naty strach sie bać supernova wraca ''
                                                  Lu

Czemu ona mi to robi ? Znowu przyjedzie wszystko popsuć ! A tak dobrze się układało ..  O nie tym razem się jej nie dam ! Przy Maxim zrozumiałam, że jej nie potrzebuje. On mi uświadomił, że mam talent i powinnam go wykorzystać. Wystarczy, że uwierzę w siebie. Teraz on mnie wspiera i na pewno nie dopuści abym znowu zadawała się z Ferro. Wstałam i wciągu godziny zrobiłam poranne czynności i poszłam do Studia. Byłam smutna co zauważył Maxi którego spotkałam po drodze.
- Hej Natuś - pocałował mnie w czoło - Coś ci jest ? - spytał przejęty
- Ludmiła wraca ... - posmutniałam jeszcze bardziej wbijając wzrok w chodnik.
- Aha .. Nie martw się masz mnie - on zawsze wiedział jak mnie pocieszyć. Przy nim niczego ani nikogo sie nie bałam. Weszliśmy do auli. Antonio czyli właściciel szkoły miał nam coś do ogłoszenia, lecz przekazał głos Marottiemu.
 Dzwoniliśmy do firmy i ona zaproponowała aż 3 kontrakty - ogłosił Marrotti
- Pierwszy z nich otrzyma zwycięsca czyli Federico - dodał Pablo
- Rozmawialiśmy też o zespole chłopaków, którzy też otrzymają kontrakt - zaowiedział Antonio. Chłopaki nie mogli uwierzyć w to tak bardzo się ciezyli z tego. Była dua z Maxiego i Digo, że otrzymali taką szansę.
- A trzeci kontrakt ? - spytała Camila.
- Ostatni konrak nalerzy do - Maroti chciał trzymać nas w napięciu.
- Naty !!!  - ogłosił wypowiadając moje imię prawie zemdlałam. Na szczęście Maxi mne trzymał. Moi przyjaxciele i mój chłopak bardzo się cieszyli z mojej wielkiej szansy. W prawdzie wiedziałam że mam talent ale raczej przeciętny.  Nigdy nie pomyślałabym, że mogę zajść aż tak daleko. Niestety nie wiem jak na to zareaguje mój ojciec.
- Poproszę Natalię do gabinetu aby ustalić kontrakt - poprosił nauczyciel.
Gdy usłyszałam swoje imię od razu wstałam zmierzając do pokoju nauczycielskiego. Byłam trochę przeraźona i zestresowana. Czyżby nastała '' moja wielka szansa '' ? Chciałam być profesionalną piosenkarką. Teraz czas spełnić to marzenie ... Gdy weszłam do pokoju zobaczyłam Pablo i mojego  ojca !
- Dzień dobry. Tato co tu robisz ? - spytałam zdziwiona widokiem mojego ojca.
- Witaj Natalio. Siadaj - nauczyciel wskazał mi krzesło. Gdy usiadła Pablo przemówił
- Natalio zajełaś drugie miejsce. Masz ogromny talent, który postanowiliśmy docenić i dać ci szansę na rozwinięcie go - ogłosił Pablo. Ja nadal byłam w szoku.
-  Dostaniesz kntrakt curciu - mój ojciec o dziwo był z tego zachwycony.  A już się bałam, że się ni zgodzi ..
- Tato to ty sie zgadzasz ? - zapytałam przejęta .
- Oczywiście córeczko. Pan Marroti powiedział, że będziecie mieć całodobową opiekę. - powiedział tata.
- Po za tym trasa będzie grupowa - przypomniał |Pablo.
- Ale jak to '' grupowa ' ? - spytała. Czyli to nie będzie tylko moja trasa. Ale z kim ? Zastanawiałam się.
- Nie tylko ty masz kontrakt. Trasę koncertową złączymy z twoją i Federico no i zespołem chłopaków - ogłosił Pablo. Nie mogłam uwierzyć. Już myślałam że czeka mnie rozłąka z Maxim no i Fede czy Diego. Tak bardzo się cieszę że będę blisko nich. Wtedy do gabinetu weszli chłopcy. Wiać, że podsłuchiwali
- Pablo to znaczy, że wyjedziemy w trasę koncertową ? - spytał rozemocjonowany Andres
- - Spokój Andy - poklepał go Brodway
- Tak przygotowaliśmy frupową trasę koncertową waszego zespołu z Fede i NATY - ogłosił dyrektor. Na twarzy Maxiego zobaczyłam uśmiech. Widać, że bardzo się cieszył z tego, że jadę z nimi. Wiem nie wytrzymalibyśmy bez siebie.
- Diego mam nadzieje, że zaopiekujesz się moją córką - podkreślił mój tata. Diego kiwnął głową i objął mnie ramieniem. I tak Maxi będzie się mnął zajmował. Mój ojciec nie musi sie martwić. Po godzinie ustaleń tego wszystkiego czas na kolejną lekcje.
- Niekturzy z was otrzymali wielką szansę. Coraz bliźej zbliźa się koniec roku. Dla was ostatniego - przy ostatnim zdaniu nauczyciele posmutnieli. Tak jak my. Tak szybko minął ten rok. Wiem dla moich znajomych to wspaniałe 3 lata .. dla mnie ylko rok. Podczas którego spełniłam marzenia , odnalazłam przyjaciół i pierwszą miłość. Był to cudowny czas.. Ni moge uwirzyć, że sie kończy ... To ostatni naż wspólny występ. Potem nasze drogi się rozejdą ale nadal będziemy przyjaciółmi na zawsze do końca.  Powinniśmy o tym napisać piosenkę. Pomyślałam.
- Pablo mamy napisać nowe piosenki ? - spytałam mając już pomysł. Wtedy do Studia wszła Ludmila
- Bonżur - pożegnała sie po francusku. Nie znała języka.
- Ludmiła ? - zapytała Camila
-  Tak panna Fero bierze udziałw przedstawieniu - ogłosił Antonio.
- Ale jak to ? - spytał Verdas.
- Ludmiła wróciła z Paryźa i weźmie udział w przedstawieniu.
- Naty skoro jeseś gwiazdą ymixa powinnaś mieć duet z Federico. Zaśpiewacie w duecie Tines el Talento - zapowiedział Pablo
- Ale jak to Naty gwiazdą czy ja sie przesłyszałam to ja powinnam nią być - zaczeła drzeć się Lu.
- Jakbyś nie wyjechała to byś była - zaczął kłotnie Maxi
- Ale ta twoja laska nie ma talentu - to rozłościło jeszcze bardziej go.
- Ludmiła jakby Naty nie miała talentu by nie została gwiadą y-mixa - zauważył Ponte.
- Skoro tak si dogadujecie zaśpiewacie razem '' Ahi Estare '' a Ludmiła skoro chcsz rywalizować z Natalią to stworzycie swoją pioenkę - rozkazał Antonio
- Co ? Ja z nimi. - Ludmiła niedowierzała
- Sama si o to prosiłaś - wtrącił Andres.
- Zamknij się !!! - ostrzegła bondynka.
- Czyli mamy 3 piosenki w duetach. Potrzebujemy 3 grupowych. - zauważył Pablo.
- Skoro to ostatni rok napiszcie coś o Studiu  , kolejną o planach na trasę koncertową chłopaków i Naty
- Co  Naty będzie mieć trse koncertową ? - Lu nidowierzała
- Razem z Fede i naszym zespołem - przypomniał Maxi. \
- trzecią piosenkę chce abyście napisali o waszych przyjacielskich relacjach tylko, że po ngielsku - zarządali nauczyciele.
- Ludmiło skoro chcesz swoją piosenkę t ją napisz i wykonasz solówkę - powiedział Pablo. blondtnka skakała z radości.
- Chłopaki wam też dajey szansę. Chcemy abyście wspólnie napisali coś rytmicznego  idealny kawałek na parkiet - zazdmaczył Pablo.
- Federico ty też dostaniesz swoje pięc minut. Masz skomponoać piosenkę o miłości ale taką trochę rymiczną - powiedział Pablo.
- Nat y też dostajesz solówkę. Napiszes piosenkę o tym o czym zechcesz. - zachęcił Pablo
- Dobrze dziękuj - uśmiechnęłam się
- Pablo ja już mam piosenkę, która chwali mie - ogłosiła Ferro. Jak zwykle chciała być w centrum uwagi.
- Jak zawsze ty i tylko ty - westchnął mój chłopak
- Ja raperku chociaż mam solówkę i 2 duety a ty duet z mła i piosenkę z chłopakami - zadrwła Ferro
- No i dobra - Maxi postanowił się nie wtrącać.
Nagle do sali weszła nowa dziewczyna.  Była ładną bruntką. Wydawało mi się, że jest włoszką.
- To jet Francesa. Jest siostrą Federico i pochodzi z włoch - wytłamaczył nauczyciel. Wszyscy gapili się na nią. Nawet Maxi co mnie wkurzyło !!!
- Cześć jstm Francesca ale mówcie mi Fran - uśmiechnęła się a wszyscy chłopcy wgapiali się w nią jak w obrazek. Czułam, że chyba jej nie polubię ..
- Francesca zaśpiewa solówkę, kolejną solówki dostaną Diego i Leon a zespół chłopaków grupową.
- Pablo to z dużo pracy - stwerdził Leon
- wiem ale nie które piosenki już macie gotowe. - przypomniał Pablo
- W sumie jest ich 15 z czego 5 macie gotowych. Macie tydzień. Mam nadzieje, że zdąrzycie - powiedział Pablo pełen nadzieji.  Zobaczyłam jak Diego gap isię na tą nową.  Czułam pomiędzy nimi chemię. Ni myliłam się
- Cześć jestem Diego - zaczął rozmowę.
- He jetem Fran - uśmiechnęła się wystawiając swoje ząbki. Widać, ż zrobiła na nim wraźenie. Podeszłamdo Fede
- Fderico to twoja siostra ? - zapytałam wskazując na włoszkę.
- Tak a co ? - spytał.
- Czuje że się zakochali - wskazałam na kuzyna i włoszkę. On spojrzał i przytaknął.
- A ta Ludmiła to ? - spytał
- Moja przyjaciółka a co ? - spytałam. Wydawało mi się, że lecina blondynkę
 My razem meć duet a jej nie znam .. - zaczął.
- Ostrzegam ma ciężki charakter - powiedziałam. Wiedziałam, że się w niej zakochał. Czy to jakiś dziń amora czy co ? Lu i Fede, Diego i Fran. A do tego kontrakt i występ z 15 piosenkami. Teraz to ja mam tyle na głowie. Podszłam do Maxiego. Po zajęciach poszliśmy na spacer
- Najwspanialszy dzień w moim życiu - westchnęłam. Byłam zmęczona tym dniem.
- Natuś tak bardzo się cieszę z twojego kontraktu i że pojedziemy razem w trasę - uśmiechnął się.
- A ja z twojego - pocałowałam go.
- Będziesz mieć solówkę i 2 duety - był podekscytowany
- ty też duet i 2 piosenki zespołu - zauważyłam.
- tak z lu chciałbym z tb ale nich będzie - westchnął
- nie martw się też mam z nią duet i z fede. Mam nadzieje że nie będziesz zazdrosny ?  spytałam
- Natuś przepraszam, że gapiłem się na Fran. Ale t cb kocham - pocałował mnie.
- Fran i tak woli Diego a Fede zakochał sie w Lu - wyjaśniłam
- Dobra Diego i Fran strawie al Fede i ta mija ? - spytał
- Tak i mają napisać piosenkę o miłość- dodałam.
- No to idę mu pogratulować - uśmiechnął się sarkastyczni.
- A może ona też się w nim zakocha i będzie happy end - zastanawiałam się

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej Macie 36. ten sezon będzie liiczyć 40 rozdziałów. Wiem długi i '' skomplikowany '' \Za dużo wątków w nim. Za to zapowiada się bardzo długi koncert .. ja i moje pomysły xd z 21 piosenkami xd. Macie zapowiedz Fedemiły i Diecescy.

12 komentarzy:

  1. Jaki cudny!!!!!!
    Naty, Fede i zespół chłopaków dostali kontrakt jej!!!!!!
    Uuu Ludmiła wróciła
    Fede w niej zakochany ;*
    A Diego w Fran jak słodk
    Będą mieli trasę koncertową :D Jak fajnie :D
    Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo... Tylko czemu Diecesca?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj witaj :D
    Więc czego chcieć więcej ?
    Jest Naxi będzie Diecesca no po prostu spełnienie mych. Najskrytszych marzeń ^^
    Rzecz jasna Naxi zawsze , ale to zawsze będzie u mnie na pierwszym miejscu , ale nie tylko Naxi się liczy i piszę ci to osoba , która do tej pory jara się tym jak Maxi pomógł Naty z telefonem XD
    Ale Diecesca ma coś w sobie , że też ją pokochałam oczywiście nie aż tak jak Naxi , bo to nie możliwe XD
    Więc rozdział boski *_*
    Tylko ja Fedemili nie kocham i raczej nigdy tak się nie stanie , więc ta para mnie nie zbyt interesuje XD
    Ta i mam ją w głównych na swoim blogu mądre nie ? :D
    Dobra ja już się nie rozpisuje , ale chyba to zrobiłam XD
    No cóż...
    Czekam na next <3!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź czy dostała ode mnie e-maila mój e-mail to : wkmxd1@wp.pl
      Bo mój komp czasem szwankuje i mogła się nie wysłać XD

      Usuń
    2. nadal nic sprubuj na nataliaponte@wp.pl lub maraclarke14@gmail.com

      Usuń
    3. Ach wyśle ci w środę , bo jestem w górach i na chwilę weszłam na internet ...

      Usuń
  4. super blog <3
    kocham go !
    rozdział extra :*
    Diecesca <3
    Naxi <3
    Fedemila <3
    czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski *O*
    Cieszę się z tych kontraktów <33
    Ludmiła wróciła :o będzie się działo :D
    Czekam na next <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajowe <333
    Czekam na następny :*
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene