środa, 13 sierpnia 2014

Rozdział 35

Nadszedł poniedziałek. To dzisiaj miały odbyć się pierwsze występy dla y-mixa a po nich głosowanie. Miałam tremę i to wielką ale Maxi mnie uspokajał.
- Na pewno będzie dobrze - objął mnie ramieniem. Czekaliśmy na pierwsze występy razem z Cami i Diego.
- Mam treme na pewno jako pierwsza odpadnę - zaczęłam się urzalać.
- Ja sądze że masz największe szanse - pocałował mnie w czoło.
- Serio ?- spytałam.
- Oczywiście skarbie. To Camila lub Tomas odpadną - zaśmiał się ale przeraziła go mina rudowłosej i skończył temat. Wtedy przyszedł Pablo i Marroti
- Dzieciaki witajcie. Chce powiedzieć że to tylko konkurs a wszyscy macie wielki talent - zaczął rozmowę dyrektor za to Marotti mu przerwał
- Zaczynamy dzieciaki. Jako pierwszą kandydatkę zapraszamy - ogłosił Marroti
- Lara Baroni i '' Voy por ti '' - Pablo wyrwał Marottiemu mikrofon. Na scenę weszła Baroni.
Gdy dziewczyna skończyła grać otrzymała od nas gromkie brawa.
- Na scenę poprosimy Tomasa Heredię w utworze '' Tines Todo ' -  zapowiedział Pablo za nim Marotti zdąrzył mu przerwać.
Chłopak ładnie zaśpiewał lecz nie wszystkim sie podobało .. Oczywiśce Gregorio nie ukrywał swojej nie nawiści do chłopaka.
- Czas na Leona Verdasa w utworze ''  Entre dos mundos ''- zapowiedział Marrotti

Ver zdobył więkse uznnie niź Tomas. Z czego rdo się cieszył bo od zawsze ze sobą rywalizowali.
-  Zapraszamy Camile Tores w utworze'' Habla si Puedes ''- powieział delikatnie Pablo. Widać było że jakby rywaizuj z Marottim o głos Gdy moja przyjacióła weszła na scenę bardzo się uceszyłam. Trzymałam za nią ciu.
Dziewczyne zebrała grbaa ale take same jak Lara. I tak byłam zachwycona nią. Twierdze że ma spore szanse w tym konkursie.
- Teraz czas na Diego - powiedział Marrotti.
Chłopak wszedł na scenę i zaśpiewał '' Ser quenn soy '' Bardzo lubiałam słuchać kuzyna.
Dominquez bardzo dobrze zaśpiewał i zebrał więcej oklasków niź Tomas. Szczerze to mógł konkurować z Verdasem ...
- A teraz głos który nas od dawna zachwyca Federico - ogłosił dumnie Marotti z naciskiem na imie włocha.
Kto by pomyślał, że chłopak przebije Leona. Szczerze to podobał mi się jego wokal jak i piosenka. Ale z niecierpliwością czekałam na występ Maxiego. Okazało się, że teraz jego kolej Tak bardzo mu kibicowałam.
Tej piosenki nie słyszałam. Nie wiem czemu mi o niej nie powiedział. Dobra nie umiem się na niego gniewać. A w dodatku moja kolej !

 
 W sumie to też napisałam inną piosenkę ale postanowiłam tą o mnie i macim co napisałam.
Wszyscy bili mi brawa. Oczywiście mój chłoak największe Gdy skończyłam występ od razu podleciał do mnie i mnie przytuił. 
- Wow Naty byłaś niesamowita - zachwalał mnie 
- Dziękuje Maxi - podziękowałam - ale nie presadzaj Fede i Diego czy Leon byli lepsi - dodałam 
- Dzieciaki teraz przerwa. Za 10 minut ogłosimy wyniki - zapowidział Marotti. Wszyscy wyszliśmy  na zewnątrz. Maxi, ja i Cami staliśmy pod dzwiami. 
- Naty cudna piosenka. Taka romantyczna. Chciałabym aby Brodway mi taką napisał - rozmarzyła się Camila. Wtedy brazylijczyk podszedł ją od tyłu 
- Cami niesamowity występ - pocałował ją Brodway 
- \Dziękuje ale Naty była lepsza - przyznała
- Właśnie Naty fantastyczna piosenka - ocenił Brodway
- Właśnie Natuś nie pokazywałaś mi tej piosenki. Jest fantastczna- podizywał się Mai 
- Ty też mi o swojj ne powiedziałeś - przypomniałam 
- Ja śpieałaś czułem że śpiewasz ją damnie - przyznał Ponte 
- Ty mój głuptasie on jest o nas - oznajmiłam Na twarzy chłopaka pojawił się uśmiech. Nauczyciele zawołali nas aby ogłosić wyniki. Byłam podekscytowana chciłam wiedzieć czy przeszłam dalej no i czy Maxi dostał się dalej. \
- Bez względu na wyniki jesteście bardzo utalentowani - zaczął Pablo. 
- Niestety dwie osoby muszą odpaść - przypomniał Beto jedząc ciastko.
- Miejce 8 zajmuje Lara a 7 Tomas i to oni odpadają -  ogłosił Marotti. lara wybiegła ze smutną miną a Leon wybegł za nią.
- Maroti a reszta wyników - spytała Cami. 
- Dobrze -zaczął Pabo 
- 6 miejsce Camila, 5 miejsce Maxi , 4 miejsce należy do diego a 3 do leona,  Natalia zajmuje 2 a Fede wychozi n prowadzeni - ogłsił roemocjonlo roti. Ne mogłam uwierzyć. Zajeła drugie miejce. To był dla mnie szok.
- Zapraszamy na scenę wszystkich - zachęcił Pablo. Cała ósemka weszła na scene. Sałam z Fede po środku. Obok mnie Diego i Maxo oraz Tomas. Za Federico stał Leon, Camila i Lara. Marotti chciał abyśmy zaśpiali Tinesel talento 



Okazało się, że Federico otrzyma kontrakt z y-mix i wyjedzie w trasę. dla mnie była to zła iadomość. Polubiłam go ... Pewnie już nigdy się nie spotkamy .... Dobrze, że mu się udało. Cieszyłam się z jego sukcesu.
- Naty gratuluje ci drugiego miejsca - powiedział włh.
- A ja tobie wygranej - rzuciłam mu się na szyje. Zobaczyłam wrogą minę mojego chłopaka i odskoczyłam od Fede.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hejka
Mam coraz więcej weny ale czuje że beznadziejnie mi wychodzi pisanie. Zostało jeszcze z 15 rozdziałów i ... KONIEC. Dobre wieści są takie, że już wymyśliłam historie przygód naxi ....  Nie powiem wam teraz dużo o tym .. bo to tajemnica. Na razieskończyłam pisać ten sezon w kopii roboczej. i ONeShort się zajmuje.

8 komentarzy:

  1. Super <333
    Bardzo lubię twojego bloga ^^
    Wręcz kocham :33
    Czekam na kolejny rozdział *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny :***
    Naxi<333333!!!!
    Feduś dostał kontrakt jeeeej!!!!!!
    Nie masz prawa mówić że rozdziały wychodzą ci beznadziejnie jak są wspaniałe :D
    Czekam na next ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham <3
    Jej Feduś wygrał <3
    Czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny <333
    Czekam na następny :*
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. boski <3
    jak zwykle :)
    czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach chcesz mnie zabić ?
    Mogę dać ci nóż ...
    Pordon pordon ....
    Kochana miałam go skomentować o wiele wcześniej , ale moja kochana Kuzynka przyjeżdża z Irladni z swym narzeczonym i teściową ^^
    A w domu w którym ona miała być był yyyy
    Panował tam komplenty bałagan ..
    Więc razem z Ciocią i kuzynką zarwaliśmy noc i tam wysprzątaliśmy ...
    No i teraz jestem wykończona straciłam wenę i wo gule siły na cokolwiek ....
    One party już kończę więc już niebawem ci je wyślę :)
    A co do rozdziału Boski <3!
    Czekam na next <3!

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene