niedziela, 10 sierpnia 2014

Rozdział 34

Wstałam koło południa. Po tamtej nocy z Camilą i całodziennej rance z Maxim byłam mega zmęczona. A ten jego sms o 11 w nocy tylko poprawił mi humor więc szybko zasnęłam. Do moich dzwi wparowała jej przyjaciółka
- Natuśka wstawaj i opowiadaj - brzeszczała podekscytowana Camila
- Jeszcze 5 minutek - poprosiłam zaspana. Camila weszła do mojej garderoby i wyszukała mi strój. Spojrzałam na niego. Kazała mi załorzyć to :
Szybko wstałam i poszłam do toalety wykonać poranne czynności, które zajeły mi z pół godziny. Camila siedział na moim łóżku i tylko mnie popędzała. Tak bardzo była ciekawa co Maxi wczoraj dla mnie wymyślił. Gdy wyszłam z łazienki dziewczyna odrazu podleciała do mnie i kazała mi wszystko opowiadać. Po opisaniu ze szczegółami tego dnia.
- Wow ! Jaki on romantyczny - rozmarzyła się.
- Ej to mój chłopak - przypomniałam jej złośliwie.
- Naty co ty ja i on ? - zaśmiała się
- A pamiętasz o pocałunku ? - spytałam
- Naty nie drąż tego tematu - skupiła wzrok w podłogę. Widać było że żałuje i chce o tym zapomnieć.
Gdy Camila poszła. Postanowiłam dokończyć moją piosenkę, w której opisała wszystkie uczucia, które czuje do chłopaka.

 Tanto tiempo caminando junto a ti
Aun recuerdo el día en que te conocí
El amor en mi nació tu sonrisa me enseno
Tras las nubes siempre va a estar el sol
Te confieso que sin ti no se seguir.
Luz en el camino tu eres para mi.
Desde que mi alma te vio.
Tu dulzura me envolvió.
Si estoy contigo se detiene el reloj.
Lo sentimos los dos el corazón nos hablo
Y al oído suave nos susurro 

Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Pues amor es lo que siento.
Eres todo para mi.
Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Tu eres lo que necesito.
Pues lo que siento es

Amor

En tus ojos veo el mundo de color.
En tus brazos descubrí yo el amor.
Vera en mi ella lo mismo?
Querrá el estar conmigo?
Dime que tu lates por mi también

Lo sentimos los dos el corazón nos hablo
Y al oído suave nos susurro
Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Pues amor es lo que siento.
Eres todo para mi.
Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Pues amor es lo que siento
Eres todo para mi
Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Tu eres lo que necesito.
Pues lo que siento es
Amor 


Wieczorem była zaplanowana kolacja, na której gościem miał być Gregorio. Trochę się stresowałam bo nauczyciel jest wymagający. Około godziny 8 w dzwiach stanął nauczyciel.
- dobry wieczur Natalio - przywitał się a ja wpuściłam go do środka wskazując jadalnie.
W jadalni tata i Diego siedzieli przy stole i z niecierpliwością czekali na gościa. Siadłam obok Diego a na przeciwko taty. Gregorio usiadł na przeciwko syna.
- dziękuje Gregori, że przyjąłeś zaproszenie - zaczął tata.
- To ja dziękuje - Gregorio o dziwo był miły. Przez cały wieczur wypytywał Diego praktycznie o wszystko. Niestety nie za bardzo się rozumieli i dogadywali. Wiele ich dzieliło ale dużo łączyło. Po skończonym spotkaniu poszłam za Diego do jego pokoju
- Mogę ? - spytałam ostrożnie otwierając dzwi. Hiszpan mnie wpuścił.
-  Wchodz - zaprosił mnie do środka. Weszłam do jego o dziwo czystego pokoju.
- I jak po tej kolacji ? - spytałam mając nadzieje,że będzie dobrze.
- jakoś dziwnie.. on się starał wiem ale ja potrzebuje czasu - odpowiedział. wiedziałam, że trzeba go zostawić samego. poszłam do swojego pokoju i nadal komponowałam.
Ja to mam wene. Szybko komponuje. Od dziecka moje myśli przelewałam na papier. Jako dziewczynka wszystko opisywałam w pamiętniku a jako nastolatka pisałam piosenki i tak mi zostało. Odłorzyłam gitare i wzięłam telefon do ręki. Już miałam zadzwonić do Maxiego gdy  zobaczyłam nowego smsa od niego.

                 Hej. Mam nadzieję że moja księżniczka się wyspała. Ja dopiero wstałem 
                                               bo do późna o tobie myślałem.
                                                                                                 Maxi 

Szybko mu odpisałam aby sie nie martwił.

                         Hej kochanie. Wszystko okej wyspałam się. Też o tobie myślę :* ''
                                                                                                     Naty 

Przez resztę dnia leniuchowałam przed telewizorem nadal myśląc o tamtym cudownym dniu. Niestety sie skończyło. A jutro szkoła i pierwsze występy dla y-mix'a. Byłam ciekawa jakie piosenki skoomponuje Leon Lara czy Tomas. Okaże się jutro..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hejka Macie tu 34. Nie wierzę że jeszcze tylko6  rozdziałów i się żegnamy. Ale nie martwcie sie bo czeka was owa historia.

10 komentarzy:

  1. Cudny tak jak poprzedni :*
    Przepraszam że nie było mojego komentarza pod poprzednim rozdziałem :/
    Czekam na następny :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sory ale nudyy takie ciągłe romansidla to porażka niektóre rozdziały są ok ale większość to nudy.
    I plis nie odp wszyscy bo każdy ma prawo napisać co myśli

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba <33
    Naxi Foorever !!
    Już nie mogę doczekać się kolejnego ^^
    Pisz szybko ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, czekam na next <333

    Naty C.

    OdpowiedzUsuń
  5. extra rozdział <3
    czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo,cudo, cudo <33333333
    Camila jaka ciekawska XD
    Uuu kolacja z Gregorio
    Mam nadzieje, że Diego przekona się do ojca
    Jej Naty skończyła piosenkę :D
    Naxi jakie słodziaki ♥
    Czekam na next ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowabna do LBA na moimblogu http://milosctoniebajkanaxi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene