poniedziałek, 21 lipca 2014

Rozdział 26

Minął tydzień od przyjazdu Diego. Za 2 dni mieliśmy oddać mu piosenkę, ale w prawdzie przez te kilka dni nic nie napisaliśmy.  Za miast grupowej piosenki, zaczełam pisać taką swoją. Nazwałam ją Lucha por tu suenos. Tekst opowiada o spełnianiu swoich marzeń pomimo róźnych przeciwności losu. O tym, że trzeba marzyć i wierzyć że uda się osiągnąć upragniony cel.




Lucha por tus sueños
No los dejes ir
Ese es el camino
Que hay que seguir
A pesar de los problemas
A pesar de que todo este mal

Y nunca dejes de soñar
Y nunca dejes de creer
Las cosas van a cambiar
Todo depende ti

Y nunca dejes de soñar
Y nunca dejes de creer
Las cosas van a cambiar
Todo depende ti

Una estrella puedes alcanzar
El amor te va llegar
No pienses en mañana
Eso ya va pasar
Solo porque hoy
Todo depende ti

Y nunca dejes de soñar
Y nunca dejes de creer
Las cosas van a cambiar
Todo depende ti

Y nunca dejes de soñar
Y nunca dejes de creer
Las cosas van a cambiar
Todo depende ti



Na razie nikomu jej nie pokazywałam. Nawet Cami i Maxiemu. Ale nie długo to zrobię.  Nawet Diego o niej nie wie.  Dzisiaj mieliśmy się spotkać aby ukończyć piosenkę, którą nazwaliśmy '' Hoy Samos Mas '' czyli Dziś Możemy Więcej.  Wszyscy przyszli punkyualnie do mnie o 15 tak jak się umówiliśmy. no nie wszyscy. Andres jak zwykle sie spóźnił, ale to u niego normalne.
- Hej kochanie - ucałował mnie Maxi
- Wchodzcie - powiedziałam spoglądając naAndresa, który szybko wleciał do środka.
- O siema - zawołał Diego schodząc po schodach.
- Dobra chodzcie bo dzisiaj musimy to skończyć - pośpieszałam ich.
- Naty co sie tak śpieszysz ? - zapytał Calixto
- Bo mamy tylko 2 dni a jutro mamy pokazać to pablo - przypomniałam. Czasami myślę, że to ja jestem jedyną rozgarniętą osobą w tej grupie.  postanowiliśmy wziąć kartkę i każdy miał napisać po jednym wersie. Zaczeliśmy od diego. Hiszpan zaczął wymyślać słowa

            Hoy somos tantos 

potem kartka powędrowała do Maxiego, który napisał ;

            hoy somos más 

następnie nadeszła moja kolej

            Hoy más que nunca 

Andres też musiał coś dodać

             puedo volar 

Później natchneło coś Diego i skomponował całą zwrotkę :

          Todo vuelve a comenzar
          Juntos, sin mirar atrás
         Siente, sueña como yo
        Vive, tu destino es hoy 


 Mój chłopak popatrzył na mnie i zaczął nucić coś pod nosem wystukując rytm nogą. Dominquez szybko podał mu kartkę a Ponte zaczął pisać z prędkością światła.

            Sabes, cuál es la verdad
            Es el latido de tu corazón!
            Sabes que lo puedes escuchar!
           Junto al mío 


Za to ja ułorzyłam :

       Yo se que puedo confiar en mí,
       Quien soy ahora ya descubrí
      El mundo es casi perfecto ya
      y casi todo, es mi realidad
     No tengo miedo ya se quien soy,
     se lo que busco y a donde voy 


Na koniec po uzgodnieniu postanowiliśmy jeszcze raz dodać refren

                 Todo vuelve a comenzar
                 Juntos, sin mirar atrás
                 Siente, sueña como yo
                 Vive, tu destino es hoy
                 Sabes, cuál es la verdad
                 Es el latido de tu corazón!
                 Sabes que lo puedes escuchar!
                 ...Junto al mío!
                Todo vuelve a comenzar
               Juntos sin mirar atrás
              Siente, sueña como yo
              Vive...]


Za to ja dodałam na końcu

     Valió la pena todo hasta aquí.

Tak się cieszyłam, że skończyliśmy tą piosenkę. teraz tylko pokazać  ją Pablo ... Gdy chciałam zabrać nuty i tekst przez przypadek, wypadła mi ta moja piosenka. Na moje nieszczęście Maxi zdąrzył ją podnieść ..
- Mixi oddawaj - krzyknęłam.
- Oki ae najpierw przeczytam - postawił warunek i zaczął czytać to moje badziewie.
- Naty to ja ide cześć i dzięki - krzyknął Andy i wyszedł z domu.
- Natka to jest rewelacyjne. czemu mi tego nie pokazałaś ? - spytał oddając mi kartkę.
- Bo nie i nikomu tego nie pokazuj - poprosiłam. On za to złorzył pocałunek na moich wargach w geście zgody czy coś takiego.
- Tak bardzo cię kocham - przyznał
- Ja też - zdjęłam jego  fullczapa i nałorzyłam sobie na głowę rozczochrując jego czuprynę.
- Haha bardzo śmieszne - zabrał mi czapkę i  załorzył na głowę.
-  Bez niej wyglądasz lepiej - stwierdziłam.
- Naty wybrałabyś się ze mną do kina lub na kolacje ? - spytał. W jego oczach zobaczyłam iskierkę nadzieji.
- Bardzo się cieszę. To jutro o 17 przyjdę po ciebie a potem niespodzianka.- zapowiedział po czym pocałował mnie i odszedł.
Bardzo cieszyłam się z tej randki. Dawno razem nigdzie nie wychodziliśmy. No bo kiedy ? Jak nie szkoła to jakieś projekty i ta kłótnia i Andres ... oh mam tego dość. Bardzo się cieszę, że tak miło spędzimy czas. Już nie mogę się doczekać.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hejka
Po pierwsze jestem pod bardzo ogromnym wraźeniem, ponieważ pod tamtym rozdziałeem pojawiło się aż 11 komentarzy ! i kolejny obserwator ! A bardzo dziękuje, że mnie aż tak doceniacie.
Jak widać pojawiła się nowa piosenka, która potem będzie wykorzystana w U-mixie. Tą piosenkę jak wszyscy wiemy bardzo dobrze zaśpiewała Tini na Jatunda czy jakoś tak. W tym rozdziale widzimy ukończoną piosenkę grupową oraz zapowiedz momentu, który wszyscy od dawna wyczekiwali czyli randka naxi !!! o ile dojdzie do skutku .... Mogę wam zapowiedzieć u-mix i przyjazd Fede ... Czy to wpłynie na naxi ? Dowiecie się nie długo .... Sama nie wiem kiedy bo teraz będę mieć mniej czasu .. Nie dość 2 blogi to i kolejny oraz przyjazd koleżanek na 3 tygodnie .... Postaram się dodać szybko ale nie obiecuje. Przepraszam z góry
Co do konkursu .... Prace wysyłajcie na ten email
maraclarke14@gmail.com !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NataliaPonte

4 komentarze:

  1. Super
    Uuu randka naxi <3
    Czekam na next i zapraszam do siebie
    http://milosctoniebajkanaxi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaaa bomba<3333333
    Skączyli piosenkę jej!!!!!!
    Randka naxi uuuu;*****
    Czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ALE ZAJEBISTE <33
    Normalnie kocham twoje opowiadanie :33 Już nie mogę się doczekać randki Naxi ^^
    Pisz kolejny rozdział !! I to szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bomba ! <3
    Fede przyjedzie <33333
    Ale jak tylko wtrąć się w Naxi to zamorduję tego przystojniaka :)
    żarcik :)

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene