wtorek, 15 lipca 2014

Rozdział 24


Następnego dnia do szkoły poszłam razem z Diego. gdy weszliśmy do budynku wszyscy zaczeli na nas się gapić. A w szczególności na Diego.  Była to dla nich '' atrakcja '' bo nie codziennie hiszpanie przyjeźdzają do Argentyny. Wszystkie dziewczyny od razu odwróciły się gapiąc się na niego.Nawet te które już miały chłopaków.  Gdy Diego poszedł do Pablo to od razu otoczył mnie tłum dziewczyn
- Naty kto to ? - spytała Ana. Nowa miłość Andresa
- Co za ciacho - stwierdziła Lara.
- To Diego mój kuzyn. przyjechał z Hiszpanii i będzie się tu uczyć - oznajmiłam
- Ma dziewczynę ? - spytała Laura ona jedyna po rozstaniu z Maxim była singielką. Ale ona w ogóle nie była w typie mojego kuzyna. Po za tym wyłoby to dziwne i trochę nie zręczne dla mnie ze względu na to że była dziewczyną Maksa i to przez nią się skłóciliśmy.
- nie ma - oznajmiłam dla niej dobrą informacje. Zauważyłam, kuzyna, który wychodził z gabinetu dyrektora. No i znowu na jego widok wszystkim dziewczynom  ZACZEŁY giąć się kolana. Niestety chłopcy nie byli zachwyceni zachowaniem swoich dziewczyn. Byli po prostu zazdrośni.  Nie mają się czym martwić, ponieważ Diego nie szuka tu miłości. Jemu zależy tylko na muzyce.Poczułam dotyk czyjeś ręki na  moim ramieniu. To był Leon
- Natalia. Co to za gościu - wskazał na Dominqueza.
- To mój kuzyn - odpowiedziałam ściągając jego dłoń.
- Czemu wszystkie na niego lecą ? - jak to Andres zadał głupie pytanie
- Bo jest przystojny oh Andres. Twoja Ana też na niego leci - wyjaśnił verdas.
- Oh gr - spojrzał wrogo na diego. Wiedziałam, że nie polubią go za bardzo. Ale tonie jego wina, że jest przystojny. Gdy zobaczyłam mojego chłopaka od razu do niego podbiegłam.
- Hej kochanie - powitał mnie pocałunkiem.
- Cześć - uśmiechnęłam się przytulając chłopaka.
- A im co ? - spytał patrząc na dziewczyny, które wgapiały się na mojego kuzyna.
- onieśmielił je  wygląd Diego - przyznałam.  Nie dziwił im się. Postanowiliśmy pójść do auli gdzie mieliśmy lekcje z Pablo.  Lubiłam te lekcje.
- Hej dzieciaki. chcę serdecznie powitać nowego ucznia Diego - wskazał z uśmiechem na chłopaka. Na jego  widok źeńska część klasy odpłynęła zostawiając swoich chłopaków, którzy nie byli tym zachwyceni.
Dobrze, że to mój kuzyn bo inaczej pewnie jak one bym odpłynęła. A Ja przecież nie mogłam zostawić Maksiego, którego tak  kochałam. Pablo powiedział aby Diego zaprezentował swój utwór '' Yo soy asi ''



Escucha y siente
Sube el volumen vas a
Enloquecer, enloquecer, enloquecer, Oh...
Entiende y siente
De corazónes rotos
Soy el rei, yo soy el rei, soy el rei Oh...
Escucha mi canción
Haz lo que te dicta el corazón
y en mi ritmo ponte a bailar
Esto es especial
Mi estilo te va a conquistar
Mis pies se mueven al compas
Se que no lo puedes evitar
Es como sin alas volar
Mi estilo te va a conquistar
Y es que yo soy así
Mi vida es alocada
Siento que voy a mil
Contigo todo canvia
Y es que yo soy así
Con solo una mirada
Vas a quedar de mi
Por siempre enamorada
Escucha y siente
Mil mariposas hay dentro de mi
Si te acercas así
Entende y siente
Estoy aquí la fiesta
Va a empezar, va a empezar,
la fiesta va a empezar
Escucha mi canción
Haz lo que te dicta el corazón
En mi ritmo ponte a bailar
Esto es especial
Mi estilo te va a conquistar
mis pies ya se mueven al compas
Se que no lo puedes evitar
Es como sin alas volar
Mi estilo te va a conquistar
Y es que yo soy así
Mi vida es alocada
Siento que voy a mil
Contigo todo cambia
Y es que yo soy así
Con solo una mirada
Vas a quedar de mi
Por siempre enamorada
Oye muñeca
Yo soy así
Pregunta por ahí
Pero contigo
Todo cambia,
Cuando te acercas a mi
Tu ojos me hacen sentir
Que estoy, Volando, volando
Tu presencia, mi mundo completa
Te hare mi princesa
Hoy con un beso
Escucha mi canción
mis pies ya se mueven al compas
Se que no lo puedes evitar
Es como sin alas volar
Mi estilo te va a conquistar
Y es que yo soy así
Mi vida es alocada
Siento que voy a mil
Contigo todo cambia
Y es que yo soy así
Con solo una mirada
Vas a quedar de mi
Por siempre enamora
Y es que yo soy así
Mi vida es alocada
Siento que voy a mil
Contigo todo cambia
Y es que yo soy así
Con solo una mirada
Vas a quedar de mi
Por siempre enamorada

Wszystkim bardzo się podobał występ Diego a szczególnie dziewczynom, które miały na niego chrapkę bo wiedziały już, że nie miał szczęścia w miłość i chciały to zmienić.  Pablo zaklaskał.
- Diego to na prawdę świetny kawałek - stwierdził nauczyciel.
- To ja dziękuje, że ktoś go docenił - powiedział skromnie mój kuzyn.
- Dobrze Diego usiądz - wskazał krzesło koło mnie i Maksiego. - A teraz skoro wszyscy zaliczyli tam to zadanie z piosenką w duecie. Postanowiłem połączyć was na 2 grupy , żebyście stworzyli 2 oddzielne grupowe piosenki o tym aby być lepszym o tym że razem możecie więcej i jak pracujecie w grupie jesteście lepsi. - wyjaśnił. Już się bałam z kim ja będę musiała tworzyć tą grupę. Obym trafiła na Maxiego i Diego.
-  Kapitanami drużyn zostają Natalia i Camila - nie mogłam uwierzyć, że słysze swoje imię.
- Camila zaśpiewa z Leonem, Brodway'em i Tomasem. Natalia natomiast z Maxim, Diego i Andresem - nie no lepiej trafić nie mogłam niż na kuzyna i chłopaka no ale i na mojego ex ? To mega dziwne ale okej.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hejka
Macie 24 mój ukochany numerek <3333 Jak widać wszyscy albo zdychają albo są zazdrośni o Diego. No i nowe piosenki grupowe czyli się może domyślacie o jakie chodzi.  Po tym zadaniu wplącze - y-mix show no i nowego amanta naszej Natali a potem występ finałowy i koniec. Będzie około 50 rozdziałów a potem być może drugi sezon jak są dorośli :D

6 komentarzy:

  1. Ale cudowny :D jak każdy zresztą
    Ohhh każda dziewczyna "mdleje" na widok Diego nie dziwie się ;**
    A chłopcy jacy zazdrośni
    Naty ma fajny skład w grupie :D
    Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  2. Super
    Diego <3<3<3
    Czekam na next i zapraszam di siebie
    http://milosctoniebajkanaxi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zajebisty rozdział <33
    Już nie mogę doczekać się kolejnego ! :D
    Pisz szybko ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. super
    oh ''diego wszystkie jego ''
    dobre hasło xd
    ciekawe '' grupy ''

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie to piosenke
    jakie diegito ma powodzenie :*
    u maxiu zazdrosny phi

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene