czwartek, 17 lipca 2014

KONKURS !!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej.

Jak mówi wam tytuł tego posta postanowiłam urządzić konkurs na opowiadanie czyli OneShorta o Naty. Wiem dopiero połowa sezonu tych opowiadań, ale gdy s kończy się sezon będzie już rok szkolny i nie będziecie mieć czasu na takie konkursy. A teraz temat konkursu to " Przyszłość Natali Navaro '' Naty w dalszych rozdziałach zostanie gwiazdą Y-mix a w 50 rozdziale odbędzie się występ finałowy z okazji zakończenia ostatniego roku uczniów a w szególności Naty w StudiuOnBeat.  Chce przekonać się jak wy widzicie sobie przyszłość Naty

O czym macie napisać ? Dam wam kilka wskazówek :
- Naty po skończeniu szkoły jest pełnoletnia
- zostaje wielką gwiazdą
- jest w związku z Maxim.
- oczywiście może go zdradzić xd
- może przeżyć coś zaskakującego
- nie wolno uśmiercać bohaterów !
- możecie wplątać inne postacie tylko te które grały w serialu
- OS ma być pisany jako narracja Naty lub jako narrator
- można opisać dalsze losy uczniów Studia
- ma być bardzo długi. Najdłuższy jaki się da

Potrzebne  mi przynajmniej trzy prace ! Termin zakończenia konkursu to 31 sierpnia !!! Prace wysyłacie na email - natyponte@wp.pl ! Pod tym postem w komentarzach przyjmuje zgłoszenia ! Wyniki ogłosze gdzieś w pierwszym tygodniu września !

5 komentarzy:

  1. Zgłaszam się ^^
    Już nawet mam pomysł ! :D
    P.S. Czekam na rozdział <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się <33
    Już mam pesłno pomysłów haha :)
    Czekam na rozdział <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się ;***
    Jak już wiesz,mam pełno pomysłów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszm sie
    mam pomysł
    wyśle ci na maraclarke14@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A można by było wplątać postacie , których jeszcze nie było w serialu ?
    Czyli nowych uczniów , albo zwycięzców y-Mixu ?

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene