piątek, 11 lipca 2014

Rozdział 21 '' To przez zazdrość ... ''

Nastał nowy dzień. Tak  bardzo się cieszyłam. Chciałam już pogodzić się z Maxim i mieć to za sobą. Zastanawiało mnie co Niko chciał ? Podejrzewam, że chciał wyznać  Agus swoje uczucia. A, że skoro mu pomogłam wymyślić  ten plan to chciał abym to obejrzała to. Chciałam, żeby chociaż on był szczęśliwy. Szybko wykonałam poranne czynności i zjadłam śniadanie i poszłam do Studia.  Gdy weszłam do auli zobaczyłam Camilę, Niko, Andresa i Maxiego. Stanęłam obok przyjaciółki akurat na przeciwko mojego chłopaka. Spoglądał na mnie okiem ale widać, że chciał abym tego nie widziała. Przez dłuższą chwilę zatopiłam się w jego czekoladowych oczach. Z zamyślenia wyrwał  mnie głos Niko
- Zebraliśmy się tu w celu pogodzenia dwójki osób, których łączy prawdziwa miłość. Maxi, Naty pogudzcie się - przemówił młodszy Ponte, zupełnie jak kapłan w czasie ślubu.
- A oto Nicolas Ponte w repertuarze '' Ahi Estare " dedykowanym Maxiemu i Naty - ogłosiła Camila a wszyscy zaczeliśmy bić brawa. A dziesięciolatek zaczął śpiewać utwór.
Czyli oni wszyscy to uknuli ? Ale co tu robi Andres ?Po występie Camila zaczęła pchać mnie do środka. To samo Nico zrobił z bratem. Na środku stał Calixto troche przestraszony
- Andres to masz coś im do powiedzenia ? - zapytała z naciskiem Camila.
- Ja ? ... y .... nie - popatrzył na Cami - tak mam dodał ze strachu przed Tores
- A więc słuchamy - ogłosił Nico.
- Przepraszam, to moja wina, że się pokłóciliście - przyznał Andres
- Co jeszcze ?  - sturchnęła go Camila
- To przez zazdrość. Byłem zazdrosny Naty, że zakochałaś się w nim. Chciałem was rozdzielić. Pamiętam jak Maxi leciał na Laurę i to wykorzystałem. Okłamałem cię Naty ale z miłości. Nie mogłem znieść, że jesteś z tym raperem. Chciałem zemsty - wyjaśnił.
- Jak to ? Okłamałeś mnie z miłości ? Nie tak sie nie da ! - wydarłam się na chłopaka i uciekłam z płaczem. Nie rozumiałam go. Ja bym nie mogła nikogo tak okłamać. Z zazdrości bo kocham ? Ale zachowanie  Calixto nie tego to mu nie wybacze. To że chciał zniszczyć mój związek z Maxim. Widziałam, że Maxi wybiegł za mną. Nagle przyszedł mi sms ....

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hejka
Macie 20 i prawie pogodziłam Naxi !!! Ostatecznie jutro ich pogodze. Obym tylko zdąrzyła napisać na brudno rozdział ..... bo przez ostatnie wydarzenia nie miałam ani weny siły ..... Już jutro wprowadze nową postać , którą bardzo dobrze znacie i lubicie. Chociaż była czarnym charakterem ale sie zmieniła. Jest to chłopak. Może uda wam się zgadnąć ......

8 komentarzy:

  1. Rozdział boski<33333 jak zawsze z resztą
    Ty tak cudnie piszesz<333
    Głupi Andres
    Ja wiem kto przyjedzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. PIERWSZA ! :D
    Zajebisty rozdział ^^ Kocham twojego bloga <33
    Myślę, że wprowadzisz... Diego !
    Czekam na kolejny :333

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo boski niko spiewa ahi estare słodkie
    Czyżby to Diego
    Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny <333
    Podejrzewam iż będzie to Diego ;3
    Pozdrawiam i życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bombastyczny <3
    Nico <33333
    czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy plan wymyślili
    oby sie udał

    OdpowiedzUsuń
  7. oh jaka pozytywna postać niko
    fajnie że chce pogodzić brata
    myślę że przyjedzie Diegito

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene