czwartek, 10 lipca 2014

Rozdział 20 '' Bez ciebie trudno jest przetrwać bo ja nadal Cię kocham ''

Rano przyszła do mnie Camila. Ucieszyłam się z wizyty przyjaciółki. Bardzo potrzebowałam jej wsparcia.
- Naty możemy porozmawiać ? - spytała Tores
- Ale o czym ? - zapytałam, ze zdziwieniem. Dziewczyna usiadła na łóżku.
- O Maxim .....  - podała temat rozmowy, która tak bardzo była dla mnie trudna. A może ja się jej bałam ? że powtórnie ktoś mnie skrzywdzi.
- Ale ja nie chcę - sprzeciwiłam się jej
- Musisz wiedzieć, że maxi był '' zakochany '' w Laurze ale było to tylko zauroczenie. Zerwał z dziewczyną wszelki kontakt gdy poznał ciebie - wytłumaczyła.
- Serio ? To czemu Andres nagadał mi takich bzdur ? Muszę to przemyśleć - powiedziałam dając znak, że mu już iść i zostawić mnie samą.
        Gdy dziewczyna wyszła wzięłam gitarę i zaczęłam grać :

    '' Cokolwiek bym nie robiła to zawsze myślę o nim '' 
   '' Kocham go bo on mi daje takie szczęście jak nikt inny '' 

Tęsknię za nim i to bardzo. No i znowu mnie natchnęło


'' Pamiętam to uczucie, pamiętam ten dzień
w którym poznałam Cię 

To od razu zakochałam się
Ten moment,gdy zrozumiałam,że chciałabym być kimś innym
Zdradziłeś mnie,a ja upadłam. 

Byłeś moim marzeniem,moim światem. 
Najgorsze jest to, że ja nadal kocham Cię  
Bez ciebie trudno jest mi żyć ....  '' 

naty.gif
Chciałam mu wybaczyć. Przecież ja go nadal kocham. Przecież Andres mógł mnie okłamać.  Przecież Maxi chodził z Laurą za nim mnie poznał. Zerwał z nią z miesiąc przed naszym poznaniem. Sam mówił, że to było tylko zauroczenie. Zupełnie inne uczucie niż te, które czuje do mnie. Zerwał z nią bo dostrzegł, że jest trochę '' głupia '' za pszeproszeniem. Zrozumiał, że widział w niej tylko urodę. A to nagranie mogło powstać za nim mnie poznał.  Jaka ja jestem głupia !!! Przecież Andres jest zazdrosny o to, że jestem n Maxim i go kocham. Wtedy przypomniało mi się co zrobił Ponte. Ale dzięki Calixto zbliźyłam się do Maxiego. Nie nadal jestem mega wściekła na mojego byłego !!! Moje rozmyślania przerwał dzwięk mojego telefonu. Przyszedł mi sms od Niko.
    '' Naty wiem, że jesteś wściekła na Maxiego ale przyjdz jutro o 7 do Studia. Będę czekać w auli. Zrób to dla mnie to pilne !!! ''

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hejka macie 20. Widać po nim, że Naxi szybko się pogodzi. A ta krótko-zwrotkowa piosenka o czymś świadczy. Szczerze to wiem jak czuje się Naty. Sama wiem jak to jest. Dobrze, że mam moją przyjaciółkę NatalieNavaro, która mi bardzo pomaga.

8 komentarzy:

  1. Świetny rozdział :D
    Biedna Naty taka rozdarta :(
    Niko ratuje święta! No może nie święta, ale związek Maxiego :3
    Jestem ciekawa o co chodzi Niko.
    Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne
    Natuś biedactwo
    Głupi Andres...
    Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebisty rozdział ! :33
    Jak z resztą każdy <333
    Czekam na kolejny ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski rozdział <333
    Naty .. biedulka :(

    Czekam na rozwiązanie sprawy i na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naty bidulka :(
    Uuuuuu Nico coś kombinuje :) <3
    rozdział boski, jak zawsze :)
    czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny rozdział
    Biedna Naty :(
    Andres debil
    Ciekawe co chce Niko
    Czekam na next<33

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie że Naty ma taką przyjaciółkę
    ciekawe co nico chce

    OdpowiedzUsuń
  8. Natuśka wybacz mu to !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene