niedziela, 6 lipca 2014

Rozdział 15 '' Nie przez przypadek ''

Gdy wychodziłam z Studia zatrzymał mnie Maxi. Ucieszył mnie jego widok.
- Hej Maxi - zaczęłam rozmowę.
- Kiedy zrobimy próbę i napiszemy Ahi Estare ? - spytał podtrzymując się na kuli.
- Możemy teraz. A kiedy zdejmą ci gips ? -  zapytałam patrząc na chorą nogę chłopaka. Nadal obwiniałam się za ten wypadek.
- Jutro po zajęciach jadę do szpitala- ogłosił - Może chcesz tam jechać ze mną ? - spytał po chwili.
- Jasne cieszę się, że się nie gniewasz. Przecież to moja wina ... - znowu zaczełam się obwiniać i nie ukrywałam tego.
- Oh Naty nie obwiniaj się przecież nic się nie stało. Ja cię kocham i to bardzo - pocałował mnie.
- Ja ciebie też i zawsze będę -  szepnęłam mu do ucha wtulając się  w niego.

   Poszliśmy do niego. Na szczęście jego rodziców nie było a Nico poszedł do kumpla. Weszliśmy do salonu. Maxi usiadł na kanapie a ja poszłam po sok. Wziął do ręki gitarę i zaczął grać Ahi Estare. Słysząc tą melodię natchnęło mnie. Ale Maxi mnie wyprzedził i zaśpiewał :

Tan solo dime donde yo estaré  entre mis brazos yo te cuidare 

dodałam : 

 como mil almas inseparables y soñar un beso sin final 

Wtedy Maxi złorzył długiego i namiętnego całusa na moich wargach No i w końcu nikt nam nie przeszkodził. Tak długo na to czekałam.
- Dziękuje że jesteś - powiedziałam wtulając się w jego tors.
- To ja tobie dziękuje. Od kiedy pojawilaś się w moim życiu jest mi lepiej. Jesteś taka miła, ładna, słodka , kochana a do tego cała tylko moja - zaczął wyliczać. Ja natomiast się zarumieniłam
- Oh nie przesadzaj - zrobiło mi się tak miło słysząc te wszystkie miłe słowa.
- Piszesz wspaniałe piosenki a do tego tak pięknie śpiewasz - nadal wymieniał moje zalety
- A ty jesteś taki słodki, miły, przystojny, zabawny, pomysłowy, romantyczny - wymieniłam to co najważniejsze w nim kochałam. A kochałam w nim dosłownie wszystko.
- Mh... Jestem też najlepszym tancerzem i raperem w całej szkole - dodał
- A do tego taki skromny- zaśmiałam się. Znowu tachnęła go wena

dime si ahí algo que yo pueda hacer  para esconderte dentro de mi ser

A ja jeszcze dodałam : 

 yo se que sucederá 

Wziąl moją rękę. A gdy popatrzył mi w oczy wyśpiewał 

 tu mitad y mi mitad muy pronto ya se encontraran  no por casualidad

Popatrzyłam w jego oczy ......


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hejka
A oto 15. Dedykowany MarutaMikoshi . Naxi skończyła piosenkę. Nie obyło się bez pocałunku i oczywiście słodkich słówek <333 Ah to ich wymieninie co w sobie kochają. Bezcenne xd.DZIĘKUJE ZA 3000 WYŚWIETLEŃ !!!

NataliaPonte


5 komentarzy:

  1. Oh jaki cudny<33333
    Nasi skączyło piosenkę jej!!!
    I te ich słodkie słówka jak ja ich kocham
    Czekam na next <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. ALE ZAJEBISTY <33
    Naxi Forever !! :3
    Już nie mogę się doczekać kolejnego ! :D
    Pisz szybko <333

    OdpowiedzUsuń
  3. boski
    ta piosenka i te czułe słówka <333333333333
    daj szybko nexta

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity.
    Dziękuję za dedykację.
    Piękna piosenka.
    I te czułe słówka... Awww <33
    Pisz szybko next'a
    Pozdrawiam MarutaMikoshi =^-^=

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowity pocałunek naxi
    chce im więcej !!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene