czwartek, 26 czerwca 2014

Ważne Ogłoszenia !!!!!

Hej

To niestety nie jest notka z rozdziałem na który tak czekacie ale raczej ORGANIZACYJNA. Jest kilka spraw do omówienia i wyjaśnienia ....

Popularność 
Ostatnio mój blog zaczął się szybko rozwijać z czego bardzo się cieszę. Wczoraj odwiedzono go 122 razy ! Jest już 13 obserwatorów a komentarzy pod rozdziałami od 5 do 10 ! A nie długo 2 tysiaczek ;D. codziennie mam do 50 wejść nawet jak nie ma rozdziałów to wchodzicie !

Podziękowania
Z całego serca pragnę podziękować kilku wspaniałym blogerkom które mój blog odwiedzają i komentują. Należą do nich
Alba Rico
/MarutaMikoshi
Serdulka
Panna Martin
Damciaris
LenaCaplicka
Natalia Matoga
MaxitaPonte

Wakacyjny '' dyżur '' 
Wiem pewnie się dziwicie co ja takiego wymyśliłam. O jaki dyżur mi niby chodzi ? Już to wyjaśniam. Wiadomo jutro zakończenie roku i w końcu zaczną się upragnione WAKACJE. Podczas następnych 2 miesięcy bardziej zajmę się blogiem i jego '' rozkręcaniem'' . Z początku myślałam, że rozdziały będę dodawać co 2 lub 3 dni, ale jednak nie. Postanowiłam PISAĆ JE CODZIENNIE!!! Wiem zwariowałam ale mam tyle weny ( obecnie kończe pisać 13 rozdział ). po za tym całe wakacje spędzam w domu :( Więc mogę sobie na ten '' dyżur '' pozwolić.Chce też szybciej skończyć ten sezon który ostatnio przedumałam i zaplanowałam 80 rozdziałów. Wiadomo że we wrześniu będę mniej pisać a potem wyjazd itp.. Mam nadzieję że się cieszycie. Takie pisanie zaczynam od poniedziałku.

OneShorty ? 
Otóż wczoraj Maxitaponte pofatygowała się i przeczytała i skomentowała każde moje opowiadanie. Na początku prowadzenia bloga napisałam one short o naxi. Spytała a zarazem dała mi pomysł abym ja napisała oneshorta o naxi. I mam pomysł !!! Ale nie zdradze wiem że będzie miał od 3-5 części i każda część będzie 4 razy dłuższa od normalnego rozdziału. Zdradze że mam już ćwiartkę pierwszej części. Niestety jest też zła wieść. Ten pięcio częściowy oneshort upoblikuje po zakończeniu 1 sezonu moich opowiadań więc tak gdzieś na jesieni.

Nowy wygląd ?
Zastanawiam się nad zmianą wyglądu bloga. Tylko problem tkwi w tym że nie ma kto tego zrobić :( Niestety nie jestem graficzką a potrzebuje nowego nagłówka.  Jeśli ktoś chciałby mi pomóc to niech napisze w komentarzu. A wy chcecie nowy wygląd ?


Czekam na rady ! Może ktoś chciałby zrobić ten nagłówek ? Macie jakieś pomysły na oneshorty z chęcią skorzystam :D
DZIĘKUJE ZA ODWIEDZANIE< KOMENTOWANIE I OBSERWOWANIE !!!!!

NataliaPonte

5 komentarzy:

  1. Nie wiem czym sobie zasłużyłam na twe wyróżnienie ale mniejsza o to =D
    Gratuluję takich wspaniałych statystyk, wspaniale piszesz <3 więc nie ma co się dziwić. Gdy przeczytałam, że rozdziały będą się pojawiały się codziennie to skakałam z radości =D. Jeśli chcesz nowy nagłówek/szablon to możesz go zamówić albo ściągnąć, jak wolisz ze świetnego bloga www.zaczarowane-szablony.blogspot.com
    Każdy mój szablon z tej strony pochodzi więc gorąco polecam.
    Już się nie mogę doczekać tych One Shot'ów oraz kolejnych rozdziałów.
    Zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam Twa czytelniczka Forever MarutaMikoshi =^-^=

    OdpowiedzUsuń
  2. Czejo ^.^ Powiem ci, że jesteś naprawdę bardzo zorganizowana xD
    A ja jestem dumna, bo mnie wyróżniłaś i to dwa razy ! <3
    Normalnie kocham cię :3
    Czekam na rozdział i tego One Shot'a <3 Mam nadzieję, że coś dla mnie zadedykujesz ^.^
    Jeśli chcesz, mogę zrobić ci nagłówek xD Może nie tak profesjonalny, jak dziewczyny, które zajmują się grafiką, ale mój ^.^ Ten u mnie też robiłam sama xD Jeśli się zdecydujesz, to daj znać ! *.*
    Pozdro *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana !
    Nwm czym zasłużyłam na wyróznienie ?
    Ale dziękuję. Nie dziwię się że masz tyle wejśc twój blog jest cudownyy *o*
    z niecierpliwością czekam na rozdział <3

    Panna Martin

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki, ze o mnie pamiętałaś :)
    bardzo sie cieszę, że rozdziały będą codziennie :)
    czekam na One shorta <3
    i tak !
    chcę nowy wygląd bloga <3
    czekam na rozdział :) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki :***
    Świetnie że rozdziały będą codziennie
    Nie mogę doczekać się On shota
    Mogę spróbować zrobić nagłówek dla cb tylko byś musiała mi powiedzieć jak chcesz żeby on wyglądał

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene