sobota, 28 czerwca 2014

LBA 5 ! + Krótkie INFO

Hejka

Rozdział pojawi się jutro a potem codziennie jak obiecywałam !!! Coraz bardziej azgażuje się w tego bloga. Obliczyłam i wyszło że ten sezon skończy się dokładnie 19 września. Ale nie obiecuje bo nie wiem jeszcze kiedy wyjadę do sanatorium. A potem dodam co tydzień po jednym OneShorcie. Mam już połowę pierwszej części !

Ale to nie o tym post.
Po raz 5 zostałam nominowana do LBA ! Bardzo się z tego cieszę :D. Tym razem nominowała mnie  Ludmiła Pasquarelli z bloga http://ludmi-i-federico.blogspot.com/

Pytanka od niej
1. Ulubiony kolor ?
Fiolet
2. Jaki jest twój ulubiony sport ?
Nie mam :(
3. Wolisz czytać książki, czy oglądać filmy ?
oglądać
4. Wolisz koty, czy psy ?
psy
5. Tolerujesz homoseksualistów (?) ?
tak
6. Ulubiona(y) piosenkarka/piosenkarz ?
Rihanna i KatyPerry
7. Zdarza Ci się przeklinać ?
tak
8. Gdybyś miała wybrać inny kraj niż Polska, to który byś wybrała ?
Hiszpania
9.  Co sądzisz o "limitach". Np. 5 kom.=next.
nie potrzebne są. Często przez to ludzie '' spamują ''  posty aby blogerki szybciej publikowały swoje rozdziały. Ja osobiście nigdy bym nie stawiała takich warunków
10. Do której klasy chodzisz ?
od września do 3 gimnazjum
11. Masz rodzeństwo ? Jeżeli tak to młodsze, czy starsze ?
Młodszą siostrę

Moje pytania
1. Cieszy cię popularność twojego bloga ?
2. Co byś w swoim blogu zmieniła ?
3. Co sądzisz o '' limitach '' ( np 10 kom= next ) ?
4. Dlaczego zostałaś blogerką ?
5. Masz jakieś rady dla blogerek , które piszą opowiadania ? 

Nominuje !!!!
http://naxihistory.blogspot.com/
http://tienes-lo-que-hay-que-tener-one-shots.blogspot.com/
wielkie-tajemnice-zycia.blogspot.com

Przepraszam że nominuje tylko 3 blogi. Kocham każdy blog moich komentatorek <3333333 Chodzi o to że te blogerki najbardziej zasłużyły. Po za tym tych blogów ostatnio nie nominowałam

NataliaPonte

6 komentarzy:

  1. Gratuluje !!!!!!!!!!!!!
    Życzę dalszych sukcesów i kolejnych nominowań
    Fajnie że rozdziały będą codzennie <333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację kochana <3
    Nagłówek jest już prawie gotowy xD Gdzie mam ci go wysłać ?

    P.S. Czekam na te codzienne rozdziały i One Shot;'a :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Dziękuję za nominacje. Nawet nie wiem czym sobie na to zasłużyłam, ale bardzo dziękuję. Już nie mogę się doczekać rozdziałów =D
    Pozdrawiam MarutaMikoshi =^-^=

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację ;*
    Nie wiem czy wiesz...
    Nie wiem czy ci to mówiłam...
    Więc...
    Jutro wyjeżdżam na 2 tygodnie wrócę 13 lipca więc jak nie wiesz to się nie zdziw jak nie będzie mojego komentarza pod twoim rozdziałem.
    Ale jak wrócę to oczywiście nadrobię i dam mój komentarz.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!
    Życzę dalszych osiągnięć!
    http://annatty-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene