poniedziałek, 6 maja 2019

{ Wersja Polska } TINI&Greeicy - 22










Jest już po północy 
A ja myślę o Tobie 
Bo pamiętam nas dwoje 
Twoją skóre, pocałunki i Twój głos 

Nawet jeśli jesteś tym złym
Pamiętam tylko to co dobre 
Pokaże Ci że mam 22 lata
 I mogę  żyć bez Ciebie

Nie zakocham sie ponownie w Tobie
Więc zapomnij tutaj o mnie
Nie próbuj szukać mnie 
Bo więcej  nie znajdziesz  mnie  

Nie zakocham się ponownie w Tobie 
Zatańczę tak by zapomnieć tamte chwile
Które wywołują moje łzy więc 
Zapamiętaj nie będę po Tobie płakała
 
 Zatańczę tak by zapomnieć tamte chwile
 Które wywołują moje łzy więc 
                                                   Zapamiętaj nie będę po Tobie płakała

Nie zobaczymy się już więcej 
Teraz bez Ciebie jestem silniejsza
Nie potrzebuje Ciebie do szczęścia
Kreuje moje przeznaczenia 
Nie staniesz mi na drodze
 nawet gdy zgubię się 

Ze sobą wszystko zabrałeś 
Śladu na poduszce już nie zobacze
Wszystkie te noce były pożyczone
Nie było prawdziwe to jak mnie całowałeś

Nie zakocham sie ponownie w Tobie
Więc zapomnij tutaj o mnie
Nie próbuj szukać mnie 
Bo więcej  nie znajdziesz  mnie  

Nie zakocham się ponownie w Tobie 
Zatańczę tak by zapomnieć tamte chwile
Które wywołują moje łzy więc 
                                                Zapamiętaj nie będę po Tobie płakała

 Zatańczę tak by zapomnieć tamte chwile
Które wywołują moje łzy więc 
                                                Zapamiętaj nie będę po Tobie płakała


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Witajcie <3 Jak wam sie podoba '' polski cover'' piosenki Tini?  Oczywiście jest on pisany mojego autorstwa i nie jest dosłownym tłumaczeniem tej piosenki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

By: Marlene