piątek, 19 czerwca 2015

Epilog

NARRATOR
Przenieśmy sie pół roku do przodu i wróćmy do historii Natalii i Maximiliana. Obecnie mają po dziewietnaście lat. I nadal są szczęśliwą parą z dzieckiem ?b  Co ja plotę z dzieckiem ? raczej z dwoma .. Otórz pod koniec ciąży okazało się że to ciąża blizniacza.z której na swiat przyszedł chłopiec i dziewczynka. Nazwali ją Alexa i Tomas. Maxi jeszcze bardziej się z tego ucieszył. Skoro mówię o nim .. Młody Ponte że po narodzinach dzici wezmą ślub który odbył sie kilka dni temu .. Wiec Natalia przyjeła pierścionek z czerwonego diamentu i nazwisko chłopaka. Za tydzień cała czwórka wyjedzie na podróż po ślubną do Sevilli mescie w którym urodziła się Naty. Dziewczyna pragneła aby jej mąż niezrezygnował z kariery. Argentyńczyk postawił na swoim .. chłopaki rozwiązali zespół. Jedynym pocieszeniem Natali było to ze Maxi został prodycentem myzycznym. Sławnym na całą amerykę południową. Panna Ponte postanowiła całkowicie oddac się  dzieciom. które kocha nad życie tak jak i męża. Viodą szcZęśliwe chwile tworząc rodzinę.



NATY
Hmm od czego tu zacząć ? Minęły dwa lata od przeprowadzki do BA której nie chciałam .. A teraz ? Tak bardzo się ciesze że tu przyjechałam. Spełniłam marzenia .. zdobyłam przyjaciół .. znalazłam miłość . której owocami są dwie wspaniałe istotki mimo że niespodziewanie pojawiły się na świecie. Na szczęście Maxi stał się odpowiedzialny i dorósł do roli ojca. A ja mimo mojej niesmiałości i niezdarności przy pomocy Maxiego stałam się dobrą matką i żoną. Postanowiliśmy zakończyć kariery i pozostać w Sevilli. To własnie moja siostra zajeła moje miejsce w y-mixie z czego się cieszę. Przyznam, że trochę za tym tęsknię ale rodzina jest dla mnie tym wszystkim  czym była muzyka ..

MAXI
A więc mineły 2 lata od kiedy jesyem z Naty., którą kocham nad życie jak i dzieciaki. W ciągu tego czasu moje życie sięzmieniło .. owszem  zrezygnowałem z kariery ale zyskałem coś o wiele cenniejszego bo żonę i dziueci .. Z Naty nigdy się nie kłucę. Nie chce jej stracić. Postanowiłem się ustatkować ; zostałem producentem. Postanowiłem wspierać finansowo studio któremu tak wiele zawdzięczam. Obecnie chodzi do niego mój brat Nico. Razem z Naty czesto odwiedzamy budynek wspominając przeszłość . Moja droga z muzyką nieskończyła się lecz dołąńczyła do niej Naty ..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------








-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej ;* Przed wami epilog kończończy historię '' Nuestro Comino naxi '' lecz nie bloga bo od połowy lipca startuje z nową histori. nAPISAŁAM JUŻ PROLOG I TO DŁUŻSZY Z 3 RAZY OD NORMALNEGO ROZDZIAŁU .. MAM TEZ WENE NA os fALBY ALE TO NIE BAWEM. Dziękuje wam że byłyście czytacie i komentujecie to co pisze bo dzieki temu .. ze wzgledu na was postanowiłam zacząć nową historię mimo, że jest juz po finale sezonu. Płakać mi sie chce ze to koniec..  Do nastepnego wpisu

8 komentarzy:

  1. Nie wierze, że to już koniec ;-;
    Ale całe szczęście już od lipca będzie nową
    Nie mogę się doczekać!. Jestem bardzo ciekawą co tam wymyśliłaś ^^
    Epilog taki młodziutki, wszystko dobrze się skończyło a naxi ma dwa bobaski ^^
    To czekam do lipca i na Os'a kochanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, epilog wspaniały.
    Szkoda ,że to już koniec tego opowiadania :(
    Ale jestem szczęśliwa bo pojawi się nowe
    Wiem ,że będzie wspaniałe :*
    Nigdy nie zapomnę tego opowiadania
    Było i jest wspaniałe
    Dzięki nie mu poznałam tak wspaniałą osobę jak TY :*
    Moje Naxi ma dwójkę bobasków :)
    Maxi masz talent
    Strzeliłeś 2 gole za jednym razem
    Natka na pewno jest wspaniałą mamusią
    A Maxi oczywiście wspaniałym tatusiem
    Ehh szkoda ,że nie będę mogła przeczytać i skomentować pierwszych rozdziałów nowego opowiadania ;(
    Ale napiszę to teraz tutaj i będzie to się tyczyło każdego rozdziału i os'a
    Masz ogromny talent i wszystko co napiszesz będzie wspaniałe ,skarbie :**
    Obiecuję ,że nadrobię jak wrócę :)
    O ile dam radę
    Czekam na os'a
    A raczej na dalszą część ^-^
    To chyba na tyle :*
    Pozdrawiam i dużo weny życzę
    ~~Ewa


    OdpowiedzUsuń
  3. kochanie tok było uroocze! <3 Uwielbiam Cię ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda ze to juz koniec tego opowiadania
    ale na pewno nowe bedzie takie samo jak to czyli cudowne
    moje naxi maja dwojke wspanialych dzieci i beda ze soba do konca razem bo kochaja sie nad zycie i nie moga zyc osobno bo umra bez siebie
    i juz nie moge sie doczekac na kolejny rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana...
    Brak słów...
    Dawaj OS o Falbie ;*
    Czekam z niecierpliwością na Prolog ;)
    Do zobaczonka ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak mi słów... Ta historia jest boska! :3
    Szkoda, że już ją kończysz... Ale nowa z pewnością będzie tak samo świetna, albo lepsza! O ile to możliwe... :*
    Z niecierpliwością czekam na prolog! ^^
    Pozdrawiam i życzę weny! :*

    http://de-nada-sirve-el-odio.blogspot.com/
    http://quiero-entrar-en-tu-silencio.blogspot.com/
    http://no-espero-amor-ni-odio-oneshots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Więc to już koniec? :(
    No nic nie porade.
    Ale od lipca nowa historia! :D
    jupi!
    Więc czekam na Prolog... i OS'a :)
    Pozdrawiam Olaa Naxistas

    naty-i-maxi-naxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zakończenie historii <33333

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene