sobota, 14 czerwca 2014

Rozdział 4 '' Lo que soy ''

      Minął miesiąc od kiedy mieszkałam w B.A. Przez ten czas nic się nie zmieniło w moim życiu. Przyjaźniąc się z Ludmiłą nie byłam w stanie nic bez niej zrobić. Czułam się bezradna. Wpatrzyłam się w nią jak w obrazek. Wyłam na każde jej zawołania. Nawet miałam chłopaka. Niestety takiego którego nie kochałam. Był nim Andres. Nie chciałam z nim być ale on był we mnie bardzo zakochany  i Ludmiła stwierdziła że pasujemy do siebie. A ja nadal kochałam Maxiego. Mówiłam jej o tym ale ona '' To nie twoja liga '' myli się.  Niestety nie pozwalała mi go widywać ani jego kolegów/ żanek . Miałam tylko z nią się przyjaźnić i z nikim innym. Miało to tego jedną dobrą stronę - byłam popularna i zauważana. Nigdy przedtem nikt na mnie uwagi nie zwracał. Teraz to się zmieniło.
   Ostatnio zaczełam pisać piosenkę odzwierciedlającą moje życie. Nazwałam ją po prostu '' Oto ja " czyli  '' Lo que soy ''  Przelałam na nią całą siebie- opisałam w niej siebie i całe życie.

TEKST
Desde muy niña siempre actue
Con timidez
Con el miedo de decir
Todo de una vez

Tengo un sueño en mi
Que brillando esta
Lo dejare salir
Porfin tu sabras

Lo que soy, es real
Soy exactamente la que debo ser hoy
Deja que la luz, brille en mi
Ahora si, se quien soy
No hay manera de ocultar
Lo que siempre he querido ser
Lo que soy

Sabes lo que es estar
En este oscuridad
Con un sueño que alcanzar
Ser estrella y brillar
Que parece estar
Tan lejos hoy de aquí
Tengo que creer
En mi
Solo asi sabre

Lo que soy, es real
Soy exactamente la que debo ser hoy
Deja que la luz, brille en mi
Ahora si, se quien soy
No hay manera de ocultar
Lo que siempre he querido ser
Lo que soy

Eres esa voz que habita en mi
Por eso estoy cantando
Quiero encontrarte
Voy a encontrarte

Eres lo que falta en mi
Cancion dentro de mi
Quiero encontrarte
Voy a encontrarte

Lo que soy, es real
Soy exactamente la que debo ser hoy
Deja que la luz, brille en mi
No hay manera de ocultar
Lo que siempre he querido ser
Lo que soy

Ahora si, se quien soy
No hay manera de ocultar
Lo que siempre he querido ser
Lo que soy

TŁUMACZENIE

 Od dziecka dzialalam
z niesmialoscia
ze strachem by powiedziec
wszystko na raz

Mam sen
ktory swieci
dam mu wyjsc
w końcu sie dowiesz

Kim jestem to jest prawdziwe.
jestem tym kim powinnam byc dzis
pozwól zeby swiatlo swiecilo we mnie
teraz wiem kim jestem
nie ma sposobu by ukryc
tym kim zawsze chcialam byc
to jestem ja.

Wiesz co to jest byc
w tej ciemnosci
ze snem do osiagniecia
byc gwiazda i swiecic
co wydaje sie byc
dzisiaj tak daleko
musze wierzyc
w siebie
tylko tak sie dowiem

Kim jestem to jest prawdziwe.
jestem tym kim powinnam byc dzis
pozwól żeby swiatlo swiecilo we mnie
teraz wiem kim jestem
nie ma sposobu by ukryc
tym kim zawsze chciałam być
to jestem ja.

Jesteś głosem który mieszka we mnie
dlatego śpiewam
chce cie znalezc
znajdę cie

Jesteś tym co brakuje we mnie
piosenka we mnie
chce się znalezc
znajdę cie

Kim jestem to jest prawdziwe.
jestem tym kim powinnam być dziś
pozwól żeby światło świeciło we mnie
teraz wiem kim jestem
nie ma sposobu by ukryć
tym kim zawsze chciałam być
to jestem ja.

Teraz wiem kim jestem
nie ma sposobu by ukryć
tym kim zawsze chciałam być.
to jestem ja

TELEDYSK ( piosenka ta jest Demi Lovato )


Lubiłam pisać piosenki. Byłam w tym naprawdę dobra. W sumie to od dziecka je komponowałam. Ale dopiero teraz zajęłam się tym na poważnie. Chciałam przedstawić ją Ludmile ale ona i tak by się nią nie przejeła i nie spodobałaby się jej a do Maxiego się nie odzywam.  Wyglądało na to że jedyną osobą , której mogłam pokazać piosenkę jest Lena , która też pisze teksty. Skomponowała '' Veo Veo ''
-  Lena. Mam prośbę. Mogłabyś posłuchać i ocenić moją piosenkę ? - spytałam wchodząc do jej pokoju.
- Oh Naty jasne że tak -  od razu się zgodziła. Byłam jej za to wdzięczna. Podałam jej nuty a ona wzięła gitarę. Zaczęłam śpiewać. Po zaśpiewaniu z niecierpliwością czekałam na werdykt od niej.
- Naty. To bardzo łaDNA PIOSENKA. Widać że przelałaś w nią swoje uczucia i ogólnie całą siebie - stwierdziła. Byłam taka szczęśliwa.  Czułam że umiem coś dobrze zrobić. Być w czymś dobra.
- Moim zdaniem powinnaś ją zaśpiewać w szkole- zaproponowała
Nie byłam do tego przekonana. Ale z drugiej strony ?  To  czas żeby zabłyszczeć. Żeby poczuć się  zauważona i posłuchać krytyki ekspertów i publiczności. A nie tylko siostry

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej
W końcu rozdział. Mam nadzieje że się spodoba. Teraz zajmuje się tylko tym blogiem. Tamtego usunęłam i skupiam się tylko na tym.  Teraz coraz częściej będę tu pisać rozdziały. Normalnie mam taką wenę że nie mogę. Dziękuje jeszcze raz Albie Rico za nominacje do LBA 

MaraNaty

13 komentarzy:

  1. Boski<333
    Nati napisała piosenkę cudna :****
    Mam nadzieję że pomiędzy nią a Maxim będzie wszystko dobrze
    czekam na next<333

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny. Cudna piosenka. Liczę na jakąś akcje pomiędzy Naxi
    Zapraszam do siebie na nowy rozdział, mam nadzieje, że skomentujesz
    Pozdrawiam MarutaMikoshi =^-^=

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka !
    Dziś odkryłam tego bloga ale wiem ,że zostanę tu na dłużej , widać ,że masz ogromny talent :)
    <3
    PS.Mogłabyś zajrzeć? To dla mnie ważne :)
    http://miloscleonet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ♥
    Zacznę może od tego , że twój blog jest GENIALNY !
    I rozdział za to też jest świetny !
    No i też bardzo mi zależy na opinii twojej ;)
    To jest mój blog http://leoneeetata.blogspot.com/ i myślę , że Ci się spodoba ;) Odwiedzisz ?
    A no i oczywiście u Ciebie zostanę bardzo , bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Awwwwww :3
    Tak jak prosiłaś weszłam!
    Fajny blog!
    Ogólnie to kocham blogi o Naxi <3
    Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział <3
    Czytam next'a :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh Natuśka napisała przepiękną piosenkę
    Lo que soy !!!!!!!!!!!!!!!
    This is me <333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna piosenka <333333333333

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne!!!
    Naty napisała piosenke!! :-D

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene