wtorek, 13 sierpnia 2019

{ Wersja Polska } TINI ~ Sueltate el pelo~ Włosy na wietrze





TINI ~ Sueltate el pelo~
 Włosy na wietrze 


Od kiedy Cię zobaczyłam 
Serce mi mówiło że 
To nie był przypadek

Ciągle myślałam o Tobie 
Nie wiedząc, że pomału zakochuje sie 
Nie szukałam właściciela dla serca
Spodobało mi sie że to zmieniłeś

Kocham być w tym stanie
Gdy mi mówisz bym zostawiła włosy na wietrze
A z tym pocałunkiem zatańczymy taniec 
Przełamiemy lody patrząc na gwiazdy tam wysoko 

Zostawiam włosy na wietrze 
Zostawiam włosy na wietrze

Kiedy patrzysz jak tańcze 
Me ciało wzywa twe imię
Pokazuje jak Cie kocham 

 

Przełamiemy lody patrząc na gwiazdy tam wysoko 

Zostawiam włosy na wietrze 
Zostawiam włosy na wietrze 


Zostawiam włosy na wietrze 
Aby niebo błyszczało
Zostawiam włosy na wietrze

Czy znalazłeś mnie, znalazłeś mnie? 
Powiedz sercu, że ja tutaj czekam

Kocham Cię , spodobałeś mi się czy to źle?
Kiedy moje włosy tańczą w twoim rytmie wiesz o tym

Nie mogę przestać na Ciebie patrzeć 
Nie mogę już wyrzucić Cie z myśli
Bo z Tobą wszystko jest wspaniałe, wszystko wspaniałe 

Gdy mi mówisz bym zostawiła włosy na wietrze
A z tym pocałunkiem zatańczymy taniec
 Przełamiemy lody patrząc na gwiazdy tam wysoko
Zostawiam włosy na wietrze 


Kiedy patrzysz jak tańcze 
Me ciało wzywa twe imię
                                                             Pokazuje jak Cie kocham

Zostawiam włosy na wietrze 
Aby niebo błyszczało
Zostawiam włosy na wietrze


Zostawiam włosy na wietrze 
Aby niebo błyszczało
Zostawiam włosy na wietrze 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wersja polska najnowszego singla Tini. Przepraszam, że tak późno 
do zobaczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

By: Marlene