czwartek, 1 maja 2014

Hej- pierwszy post

Hejka

Mam na imię luiza. Wiem dziwne i żadko spotykane imię wręcz '' egzotyczne ''. Mam 15 lat i chodzę do II gimnazjum.
 Na tym blogu będę pisać i tworzyć własną historię Naty z Violetty. Czemu ? Po pierwsze kocham pisać a po drugie moją ukochaną bohaterką jest Natalia , która przypomina mnie bo tak jak ona jestem nieśmiała.
  Cała historia będzie kompletnie inna niż w serialu !  Wiem już jak będzie wyglądać fabuła i zaczełam pisać pierwszy rozdział '' na brudno ''.
Postacie niektóre będą mieć inne charaktery i z kim innym będą się przyjaźnić . Będzie kilka par które w serialu nie są ( istniały kiedyś) Na pewno będzie Naxi i trochę Caxi.
  Więcej w następnym poście w którym przedstawie bohaterów. !

Do zobaczenia

   MaraNaty

2 komentarze:

  1. lubie Naty ale najbardziej to Viole

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówiłam, że się wezmę za czytanie <3

    P.S. Naty jest super :3
    Lofciam Naxi ^.^

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene